L'Associazione di Trasportu Ferroviariu Purtà a Turchia à i So Scopi

L'Associazione di Trasportu Ferroviariu Purtà a Turchia à i So Scopi: Associazione di Trasportu Ferroviariu (DTD); Hè statu stabilitu in u 2006 per sviluppà u trasportu ferroviariu, chì hè un amicu di un ambiente verde è pulitu, in linea cù i bisogni di l'età è di u paese, per accelerà a liberalizazione di u trasportu ferroviariu, per aumentà a parte di u trasportu ferroviariu. a ferrovia in u trasportu tutale di u paese, per purtà u trasportu ferroviariu, chì serà u settore di u trasportu di u futuru in u mondu sanu, à u locu chì si merita in u nostru paese.
I nostri membri; Sò l'impurtanti cumpagnie di Turchia chì realizanu u trasportu ferroviariu naziunale è internaziunale cù i so vagoni o vagoni TCDD, anu facilità di pruduzzione di vagoni, sò impegnati in l'industria di mantenimentu è riparazione di vagoni, custruiscenu, mantenenu è riparà novi ferrovie è operanu cunnessi ferroviari. porti.
Sapemu; U settore di u trasportu hà una impurtanza assai strategica cù i so effetti ecunomichi, suciali, pulitichi è culturali. Ùn hè micca pussibule di sviluppà u sistema ecunomicu in un paese senza stabilisce una infrastruttura di trasportu. Perchè u serviziu di trasportu hè unu di i settori chjave chì cuntribuiscenu à ogni tappa di l'attività economica. L'attività di u cummerciu, u turismu, l'arti, a produzzione è l'agricultura sò rianimate in i lochi induve passanu e rotte di trasportu. Tutti issi fattori permettenu a creazione di novi opportunità di travagliu, un aumentu di u livellu di redditu, è dunque a qualità di vita di e persone chì campanu in quella sucità.
Oghje, i sistemi utilizati per furnisce i beni è i servizii pruduciuti à i lochi di cunsumu sò ancu i metudi di pudè cumpete. Per quessa, sti arnesi diversificanu è si sviluppanu in quantu à a qualità è a quantità, è unu o più sistemi sò usati simultaneamente per assicurà l'efficienza è riduce i costi. Per quessa, hè imperativu chì tutti i modi di trasportu esse sviluppati è utilizati in cumminzioni richieste da a situazione.
Per quessa, u trasportu di merchenzie cù sistemi multi-trasportu, principarmenti per ferrovia è marittima, diventerà più attraente economicamente per i trasportatori.
Sistema di Trasportu Turcu, Cù a "Legge di liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu" chì hè entrata in vigore u 01 di maghju di u 2013, u trasportu ferroviariu, chì era in un statu "monopolu" per circa 150 anni, hè statu liberalizatu. Cusì, entra in un novu prucessu da a cunniscenza di a cumpetizione cutthroat trà u trasportu unimodale è i tipi di trasportu à l'intelligenza di a cooperazione trà i tipi di trasportu.
Una di e tappe di stu prucessu hè stata a promulgazione di a lege sopra citata. In quantu avemu osservatu da vicinu, hè chì i travaglii nantu à i rigulamenti chì devenu esse promulgati in u scopu di sta lege è chì sò da implementà sò realizati in un travagliu intensivu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione (UDHB). ) Direzzione Generale di Regulamentu Ferroviario. Cridemu chì a Direzzione Generale pertinente emetterà u regulamentu in pocu tempu cù stu ritmu di travagliu.
A seconda tappa hè l'emissione di u "Regulamentu di u trasportu cumminatu di carichi", chì stabiliscerà e fundazioni per a cooperazione trà i modi di trasportu. A Direzzione Generale di Merchenzie Periculi è Trasporti Cumminti di l'UDHB, chì hà cuminciatu à travaglià annantu à questu sughjettu, hè ghjunta à a fine di un travagliu assai intensivu chì dura dui anni.
Sapemu chì in u trasportu, a selezzione di modi di trasportu hè impurtante per e merchenzie per ghjunghje à u so destinazione in pocu tempu, economicamente è sicuru. In questu cuntestu, hè diventatu inevitabbile di utilizà più di un tipu di trasportu in u trasportu di a carica da u puntu di partenza à a destinazione.
Cù u Sistema di Trasportu Cumminatu, Turchia guadagnerà un vantaghju di costu significativu in i trasporti domestici è internaziunali.
Perchè l'elementu impurtante di u trasportu efficiente hè a cunsulidazione di carichi grossi trasportati à longu distanzi à i so punti d'origine è di destinazione. U trasportu ferroviariu hè particularmente adattatu per questu, cum'è pò esse vistu in u mondu sanu. I curridori da esse creati longu sti longhi distanzi ponu offre opportunità attrattivi à l'operatori per via di a so affidabilità, rapidità, bassi costi operativi è amministrativi. In i corridori di trasportu da creà, serà pussibule elevà i standard di l'infrastruttura è fà investimenti coordinati in linea cù e previsioni di a dumanda. Per sincronizà l'investimenti è i travaglii di l'infrastruttura, i piani anu da esse fatti in u cuntestu di "linea di carica di carica o di priorità di carica", tenendu in contu l'altri modi di trasportu; I servizii di trasportu efficaci, innovatori è cumminati, cumpresi i servizii di ferrovia di media è longa distanza, deve esse sustinutu.
U settore ferroviariu, chì guadagna ogni ghjornu più impurtanza in u settore di u trasportu in parallelu cù a sicurità, l'ambiente, l'energia è i bisogni ecunomichi, darà a cuntribuzione necessaria à a visione creata in cunfurmità cù questi sviluppi. Per risponde à i bisogni di trasportu di Turchia in u 2023, chì hè furmatu in cunfurmità cù i scopi di un "ambiente pulitu è ​​verde", seranu custruite novi linee cumpatibili cù e tecnulugii di sviluppu, l'infrastruttura è i veiculi esistenti seranu rinnuvati è integrazione. cù altri modi di trasportu deve esse assicuratu. Cusì, serà pussibule furnisce servizii nantu à a basa di "standard di vita di qualità".
L'ugettivi in ​​u campu di u trasportu in u periodu chì venenu ponu esse riassunti cum'è menu congestioni, menu emissioni, più impieghi è più crescita, più ingressu, serviziu di qualità megliu, viaghji più sicuri è un sistema di trasportu chì hè menu dipendente di l'oliu. è U novu sistema di gestione di u trafficu hà da ghjucà un rolu impurtante in a riduzione di emissioni da u trasportu in Turchia è in u restu di u mondu.
L'azzione ritardata è i passi scoraggiati versu e novi tecnulugii ponu cundannà u settore di u trasportu turcu è a so industria à un declinu irreversibile è cusì limità a mobilità. In u prossimu periodu, u settore di u trasportu turcu pò affruntà una cumpetizione sempre più feroce in i mercati di trasportu mundiale in rapidu sviluppu.
L'obiettivu di a Turchia deve esse di liberà u sistema di trasportu da a dipendenza da u petroliu senza sacrificà l'efficienza è mette in periculu a mobilità.
U settore di u trasportu duverebbe aduprà menu è energia più pulita è prufittà più di l'infrastruttura muderna, ma u so impattu negativu nantu à l'assi naturali impurtanti cum'è l'acqua, a terra è l'ecosistema è l'ambiente deve esse ancu ridutta. I novi modi di trasportu devenu emerge, è volumi più grandi di carichi è più passageri devenu esse trasportati inseme à a so destinazione, cù i sistemi di trasportu multiplici più efficaci per quessa.
L'aspettattivi di u Settore di Trasportu Ferroviariu Privatu da l'istituzioni regulatori pertinenti sò i seguenti;
• I tariffi di l'usu di l'infrastruttura deve esse à un livellu cumpetitivu cù l'autostrada.
• Ùn deve esse micca distinzione trà l'accessu di u settore publicu è privatu à l'infrastruttura.
• Per ùn creà inuguaglianza in a cumpetizione, tutte e facilità chì ponu esse furnite à u settore publicu durante a transizione à u prucessu di liberalizazione dopu à a lege deve esse furnite à u settore privatu senza discriminazione.
• L'investimenti ferroviari deve esse datu priorità in u sistema di trasportu.
• A strategia d'investimentu ferroviariu di priorità di carica deve esse appiicata in i piani d'investimentu L'industria domestica deve esse incuraghjita in i sistemi ferroviari.
•Line esistenti deve esse rinnuvatu, a pressione di l'assi in tutte e linee deve esse aumentatu à almenu 22,5 tunnellate, tutte e linee deve esse signalate è elettrificate.
•Line di cunnessione ferroviaria deve esse custruite à tutti i porti, centri di pruduzzione è Zone Industriali Organizzati.
• A creazione di Centri Ferroviari di Eccellenza è Istituti di Ricerca deve esse incuraghjitu, è i centri di prova è di certificazione deve esse stabilitu.
• Pianu Maestru di Trasportu è Pianu Maestru di Logistica deve esse preparatu, Sistemi di Trasportu Intelligenti deve esse stabilitu
Per cambià u sbilanciamentu trà i tipi di trasportu finu à u 2023, prima cose da fà deve esse determinate.
• Sistemi di trasportu chì minimizzanu l'impatti ambientali è chì sò usati in u megliu modu in quantu à emissioni di carbonu è efficienza energetica deve esse stabilitu.
• Un sistema di furmazione di risorse umane qualificatu adattatu chì serà necessariu da u settore ferroviariu deve esse stabilitu.
• Nuvelle linee è cunnessione deve esse fatta per furnisce e cunnessione cù i paesi circundanti.
• I carichi deve esse fattu in usi di l'infrastruttura di trasportu.
•Ogni settore di u trasportu hà i so vantaghji cum'è alta capacità è sicurezza, flessibilità, energia bassu è impattu ambientale bassu.Per via di l'interazzione intersettoriale, deve esse assicuratu chì tuttu u settore di u trasportu hè trasfurmatu in un settore più efficace. catena multi-trasportu à pocu costu è sustinibule.
• L'infrastruttura adattata per i sistemi di trasportu multiplici deve esse stabilita è a legislazione deve esse preparata.
En 2023, un sistema di trasportu deve esse stabilitu chì aumenterà a parte di a ferrovia in u trasportu di merci à più di 15 per centu è a so parte in u trasportu di passageri à più di u 10 per centu.
Infine, è soprattuttu, vulemu signalà chì ; Quandu avemu cunsideratu sti sviluppi in Turchia è in u mondu, a ferrovia, chì hè integrata cù cuncetti cum'è "Logistica", "Trasportu cumminatu", "Trasportu publicu", "Densità di trafficu", "Vita chì rispettu l'omu è a natura", hè u u più impurtante modu di trasportu è tecnulugia in u seculu 21. serà.
Comu dicemu sempre cum'è associu, "a ferrovia hè u nostru avvene...

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*