KadıköyU casu di a morte di Ilıcalı, chì cascò trà u vagone è a piattaforma

KadıköyU casu di a morte di Ilıcalı, caduta trà u vagone è a piattaforma:KadıköyIn u casu induve u cunduttore è u cunduttore sò stati ghjudicati per u crimine di "causà a morte per negligenza" in a morte di l'accademicianu Ebru Gültekin Ilıcalı, chì hà persu a so vita per cascà nantu à i rails dopu avè messu u so figliolu nantu à u trenu in lugliu di l'annu passatu, u tribunale hà decisu di dumandà un rapportu d'espertu per a terza volta.
Mentre l'imputati pendenti, u meccanicu Abdullah Çiğdem è u direttore d'orchestra Süleyman Uğur Özkoç, ùn anu micca assistitu à l'udienza in u Palazzu di Ghjustizia Anatolia 30th Tribunal Penale di Prima Istanza, a moglia di Ebru Gültekin Ilıcalı Sabri Akın Ilıcalı è l'avucati di i partiti eranu presenti.
Parlendu à l'udienza, Abdullah Kaya, l'avucatu di a famiglia Ilıcalı, hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca accettatu u rapportu d'espertu sottumessu à a corte è hà dettu:
"Ancu s'ellu hè statu dichjaratu in u rapportu chì a stazione di TCDD ùn era micca in cunfurmità cù i normi, un difettu fundamentale hè statu attribuitu à Ebru Gültekin Ilıcalı. In novu, per via di u duvere di u cunduttore, deve esse intrutu in a so propria seccione dopu chì tutte e porte sò state chjuse, ma hè statu determinatu chì era difettu perchè intrutu prima. Hè statu determinatu in a scuperta precedente chì u meccanicu ùn cuntrullava micca i specchi. Ùn accettemu micca a scuperta chì i dui accusati sò senza difetti. Hè statu ancu determinatu chì u trenu si moveva prima chì e porte eranu chjuse. Malgradu questu, hè inaccettabile per dà un difettu secundariu à u TCDD perchè a vittima, chì hè a mamma, ùn rispetta micca e regule TCDD. Esigemu un novu rapportu espertu ".
L'avucatu di l'accusatu Abdullah Çiğdem, Salih Ekizler, hà nutatu chì u rapportu di l'espertu hè statu pigliatu in cunfurmità cù u flussu di l'incidentu, è hà sustinutu chì ùn era micca bisognu di piglià un novu rapportu.
- "L'esperti avvicinanu l'incidentu assai emotivamente"
U ghjudice di a Corte, Mustafa Can Korkarer, hà dichjaratu chì ci sò stati rapporti di sperti diversi è cunflitti è hà dettu: "Stu travagliu hè diventatu assai emutivu. I sperti guardanu l'avvenimentu assai emotivamente. Mi pare ch'elli agiscenu emotivamente. Avete bisognu di truvà qualcunu per agisce obiettivamente. "Aghju capitu chì ùn ci era micca difettu in u meccanicu in u rapportu precedente, ma u fattu chì u cunduttore ùn era micca difettu mostra chì stu travagliu hè diventatu emutivu", disse.
Per quessa, u ghjudice Korkarer hà decisu di scrive mandati separati à e camere di ingegneri meccanichi, ingegneri elettrici è ingegneri civili in Istanbul, per notificà u tribunale di trè esperti nantu à l'accidenti di treni, è per preparà un novu rapportu cù u cumitatu di esperti di novu furmatu per eliminà e cuntradizioni in i rapporti di l'esperti preparati prima, è hà tenutu l'audizione.
Kadıköy In l'accusa preparata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Capu, hè dumandatu chì u direttore Süleyman Uğur Özkoç è u meccanicu Abdullah Çiğdem sò cundannati à 2 anni à 6 anni di prigiò per "causà a morte per negligenza".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*