Dutturatu Onorariu à u Ministru di i Trasporti Yıldırım

Dotturatu Onorariu à u Ministru di i Trasporti Yıldırım: U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà ricevutu un dutturatu onorariu da l'Università Yüzüncü Yıl (YYÜ).
Yıldırım, chì hè ghjuntu in cità cù u vicepresidentu di u Partitu AK Hüseyin Çelik, hè statu accoltu à l'aeroportu da u guvernatore Aydın Nezih Doğan, u deputatu di u Partitu AK Van Burhan Kayatürk è i capi di l'istituzione.
YYÜ Rettore Prof. Dr. Yıldırım, chì hà visitatu Peyami Battal è hà assistitu à a riunione di u Senatu, u Prof. Dr. In u so discorsu in a cerimonia tenuta in u Centru Culturale Cengiz Andiç, hà dettu chì l'università hà dimustratu apprezzamentu è li dete un dutturatu onorariu.
"Ùn aghju micca ottene stu dutturatu per mè stessu", disse Yıldırım, aghjustendu: "Ci sò 100 mila persone chì travaglianu nantu à e linee, in call center, ghjornu è notte. Ringraziu a grande squadra è riceve stu dutturatu in u so nome. A nostra università hà patitu grandi danni in u terrimotu. Quandu avemu ghjuntu quì in quelli ghjorni, avemu vistu a demoralizazione di e persone in a nostra università ancu. Aghju vistu oghje chì u campus, cù i so dormitori studianti è l'alloghji, hè tornatu nantu à i so pedi è i so prublemi sò stati risolti. Ci hè ancu assai travagliu da fà. "Ci hè ancu aspettative da noi, faremu tuttu ciò chì avemu da fà", disse.
- "Custruemu e scole à punente è e stazioni di pulizza à u livante. Induve duvemu andà cun sta mentalità?"
Ricordendu ch'ellu hà sappiutu di u terrimotu in Van à u matrimoniu è chì anu vistu a disperazione nantu à a faccia di a ghjente quandu anu ghjuntu à Erciş cù u Primu Ministru Erdoğan u più prestu pussibule, Yıldırım hà dettu chì u Primu Ministru Erdoğan hà prumessu chì guariscenu e ferite appena. quantu pussibule, è oghje a prumessa hè stata cumprita.
Dichjarà chì a quantità di investimenti fatti in Van dopu à u terrimotu era di 6 miliardi di lire, chì 11 miliardi di lire sò stati investiti in u campu di u trasportu in 2,2 anni, è chì 1,4 miliardi di lire d'investimentu cuntinuavanu, Yıldırım hà dettu:
"In u 2002, Van ùn hà mancu accessu à i so vicini. Avia 36 chilometri di strade divise. Dopu avemu viaghjatu altri 436 chilometri. Avemu aumentatu a lunghezza di a strada divisa di Van à 472 chilometri. Avemu dui grandi prughjetti in Van. Unu di elli hè u Prughjettu Tunnel Güzeldere, chì culligarà Van à Hakkari. Quandu pensemu à stu prughjettu, dicemu "u prughjettu ùn hà micca fattibilità". "Ùn ci hè micca ritornu per 30 anni", anu dettu. Tutti s'opponenu. Avemu dettu chì a strada ùn hè micca cummerciale, a strada hè civilisazione. Hè un strumentu per u sviluppu di u cummerciu, a fratellanza è l'unità. Se vede u cummerciu nantu à a strada, ùn ci hè bisognu di custruisce una strada à l'est di Ankara.
L'industria hè in u punente di Ankara. Custruemu ospedali à punente è prigiò à est. Custruemu scole à punente è stazioni di pulizza à u livante Induve duvemu andà cun sta mentalità ? Avemu licitatu per a strada chì unisce Van à Şırnak via Siirt. Custruiremu ancu u corridore chì culligarà Van à u Mediu Oriente è à Habur. "Hè un prughjettu difficiule è caru".
- "Avemu custruitu 10 chilometri di tunnel in 150 anni"
Rimarchendu chì e strade sò unu di i servizii più impurtanti furniti per u sviluppu di l'unità è a fratellanza, Yıldırım hà ricurdatu chì anu luttatu contr'à u terrurismu per custruisce strade è aeroporti dapoi 11 anni.
Dichjarà chì cuntinueghjanu à custruisce strade per malgradu u terrurismu, Yıldırım hà dettu: "A fonte di sfruttamentu di u terrurismu hè u sottosviluppu. Se custruite strade è aeroporti, i citadini si sveglianu è u spaziu di u terrurismu per u muvimentu si restringe. Pruvanu micca di custruisce l'aeroportu di Hakkari, ma simu determinati, a faremu. Anu oppostu à Şırnak è brusgiatu i cantieri di custruzzione, ma à a fine l'avemu apertu è l'hà chjamatu l'aeroportu di Şerafettin Elçi. Avemu spartutu e strade, avemu unitu a vita è a nazione. Avà custruemu u sicondu tunnellu più grande di u mondu in Ovit. Aperremu in 2017. Avemu custruitu 10 chilometri di tunnel in 150 anni. "Solu 50 chilometri di tunnel sò stati custruiti in tutta a storia di a Republica", disse.
Rimarchendu chì e perdite di tempu sò eliminate nantu à e strade divise, l'aria hè menu contaminata gastendu menu carburante, è più importantemente, e vite sò salvate, Yıldırım hà dichjaratu chì i morti in e strade divise diminuiscenu di 52 per centu.
- "Cù 400 miliardi di dollari, 400 prughjetti cum'è 180 terzu ponti è Marmaray seranu realizati".
Enfatizendu chì u serviziu richiede un approcciu orientatu à e persone è centratu in e persone, Yıldırım hà nutatu chì sò cunuscenti di ciò chì u prughjettu di l'unità naziunale è a fratellanza di u prucessu di suluzione, chì hè in corso l'ultimu annu, significa per e persone.
Rimarchendu chì e risorse materiali è umane sò state sprecate per 30 anni, Yıldırım hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"Avemu persu più di 30 mila di i nostri suldati, polizia è civili. I nostri risorse di 400-600 miliardi di dollari spesi in u terrurismu sò stati sprecati. Se avemu passatu 400 miliardi di dollari in u serviziu naziunale, 400 prughjetti cum'è 180 terzu ponti è Marmaray seranu realizati. Avemu bisognu di pace, fratellanza è tranquillità più chè mai. A pulitica si basa nantu à a cumpetizione, hè vera, ma ùn aghjunghje micca a viulenza à a pulitica. Ùn prumetteremu micca lacrime nè sangue, prumetteremu fratellanza. Tuttu ciò chì porta à a morte ci separa, ùn ci unisce micca. L'urganisazione terrorista hè ancu cuscente di questu. "Saria un grande disastru per vultà à i vechji tempi".
Dichjarà ch'elli ùn marginalizaranu nimu in Turchia è vedenu e differenze cum'è ricchezza, chì e credenze, e differenze culturali è a storia cumuna uniscenu a ghjente, Yıldırım hà dichjaratu chì a pulitica senza serviziu ùn benefiziu à alcun paese, è chì a pulitica di serviziu si sviluppa cun fiducia è stabilità.
- "Ùn ponu micca stomacu u fattu chì i zitelli di u populu guidanu Turchia"
U Vicepresidente di u Partitu AK Hüseyin Çelik hà dichjaratu chì disturba à alcune persone chì a Turchia hè guvernata da i zitelli di u populu.
Ricordendu chì u so persunale ùn hè micca graduatu da scole di qualità assai alta è ùn hà micca studiatu in scole famose cum'è Robert è simili, Çelik hà dettu:
"Oghje, i zitelli di u populu guvernanu u paese. Hè per quessa chì certi persone sò sbulicati. Hüseyin Çelik hè natu in u paese remoto di Van è hà servitu cum'è ministru di l'educazione naziunale per u più longu periodu di u periodu republicanu. Binali Yıldırım hè u ministru di i trasporti dapoi 11 anni. Recep Tayyip Erdoğan hè u figliolu di un capitanu di taka. U presidente Abdullah Gül hè u figliolu di un cummerciante di tornu. Ddu mentalità, chì si cunsidereghja cum'è elitista, ùn pò micca veramente tollerà i figlioli di u populu chì li guvernanu è guidà a Turchia, ma ùn importa ciò chì dicenu, finu à chì sta unità di core cù u populu cuntinueghja, sta caravana avanzarà cù u permessu di Diu.
Dopu à i discorsi, Yıldırım, chì hè statu datu un dutturatu onorariu, hà purtatu un vestitu è ​​hà pigliatu ritratti cù i membri di a facultà è i studienti.
Yıldırım, chì più tardi diventò u presidente provinciale di u so partitu, hà scontru cù i membri di u partitu à porte chjuse per un tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*