L'imprese statali russe taglianu i so bilanci, e ferrovie licenziaranu i travagliadori

L'imprese statali russe Taglianu i So Bilanci Ferroviari Lay Off Workers: L'imprese statali russe, chì anu stagnatu per via di a crisa ecunomica glubale, anu cuminciatu à tagliate e spese.
L'imprese statali russe, chì anu stagnatu per via di a crisa ecunomica glubale, anu cuminciatu à tagliate e spese. Vladimir Yakunin, presidente di e Ferrovie Russe RZD, hà dettu chì anu cuminciatu à travaglià per fà u 27 per centu di u persunale di travagliu part-time. E cumpagnie giganti russe Gazprom, Transneft è Rossetti anu ancu riducendu i costi.
Indittendu chì ci hè stata una diminuzione significativa di u trasportu di carichi per via di a recessione ecunomica, Yakunin hà dettu: "In u risultatu, avemu bisognu di menu forza di travagliu. "Cum'è CEO di a cumpagnia, u mo duvere hè di prevene chì un deficit si faci ..." disse.
Dichjarà chì ellu hà ancu discututu u prublema cù l'associazioni cummirciali è i sindicati, Yakunin hà dettu chì ùn vulianu micca creà un esercitu gigante di disoccupati è chì anu travagliatu per truvà un modu accettabile cù l'esperienza di u 2008. Sicondu Yakunin, u travagliu part-time hè più vantaghju chè esse disoccupatu.
Yakunin hà dettu: "Ùn forzaremu micca i nostri impiegati à travaglià una meza settimana. Tuttavia, incuraghjeremu u 27 per centu di u persunale chì travaglia in carica è sicurità per fà. "Questu serà in linea cù e previsioni economiche di u 2014".
Circa 85 milione di persone travaglianu in ferrovie russe, chì anu a terza reta più grande di ferrovia in u mondu cù 1 mila chilometri. RZD hè u sicondu in u mondu in u trasportu di carichi è u terzu in u trasportu di passageri trà e ferrovie. RZD hè a più grande cumpagnia cù una cuntribuzione di 1,7 per centu à u pruduttu naziunale grossu.
In a so dichjarazione u mese passatu, u presidente russu Vladimir Putin hà dumandatu à e cumpagnie statali RZD, Gazprom, Transneft è Rossetti di riduce e spese operative di circa 2017 per centu ogni annu finu à u 10. U Ministeru di l'Ecunumia Russu hà ancu urdinatu à e cumpagnie di fà un tagliu di 10 per centu finu à u 10 di dicembre.
Cummentendu a riduzzione di e spese à Vedomosti, un ufficiale di Transneft hà dichjaratu ch'elli anu diminuitu di 10 per centu in l'ultimi dui anni è chì hè impussibile di tagliate un 10 per centu supplementu in e spese. Sicondu l'ufficiale, per implementà questu, l'investimenti di a cumpagnia o u prugramma di sviluppu di l'affari duverà esse ridutta.
U Vice-Ministru di l'Ecunumia di Russia Sergey Belyakov hà dettu chì alcune cumpagnie statali anu ancu esse pronte à riduce e spese da 10 per centu à partesi di l'annu prossimu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*