I reclami più interessanti di u metrobus

I reclami più interessanti di u metrobus: I reclami annantu à u metrobus utilizatu da centinaie di millaie di persone ogni ghjornu sò infinite. Lagnanze interessanti da i citadini palesanu a situazione di i metrobuses.
U prublema di u trafficu d'Istanbul hè cunnisciutu da tutti... I citadini "passanu una vita" nantu à e strade, soprattuttu durante u so viaghju da è da u travagliu. A linea di metrobus, chì hè stata stallata per risolve u prublema nantu à l'autostrada più trafficata di a cità, E-5, si trasforma in un turmentu, per dì cusì, per via di l'usu pisanti.
I citadini chì utilizanu u metrobus in Istanbul, induve vive u 20 per centu di a pupulazione di Turchia, affrontanu una serie di difficultà è ancu u vantaghju di u trasportu veloce. U più impurtante di questi hè senza dubbitu a densità di i veiculi. In certi casi, hè ancu impussibile di cullà in u metrobus da a fermata ... Quandu u numeru insufficiente di veiculi hè aghjuntu à u viaghju "senza respirazione" in i veiculi, u trasportu publicu si trasforma in una prova cumpleta per i Istanbulites. Ancu s'è i prublemi sperimentati in u metrobus sò u sughjettu di scherzi nantu à e social media, i citadini utilizanu ancu diversi canali per fà sente a so voce à l'autorità.
I missaghji ricevuti in Mısırvar.com revelanu ancu l'impurtanza di u prublema. Mentre chì certi citadini si rivoltanu contr'à i tempi d'attesa di u metrobus, altri dichjaranu chì i so capelli sò stati tagliati durante a "lutta" per entre in u veiculu... In più, e lagnanze includenu u cunduttore chì manghja nocciole mentre guidava è l'"attenzione particulare". "Mostratu à e donne. Eccu i reclami interessanti:
"MI CAPELLI PIGLIONI MENTRE SUSSI IN METROBUS..."
Çiğdem B: Ùn aghju ricevutu nè risposta nè risultati à i mo missaghji precedenti. Ma credetemi, i viaghji, ancu s'elli sò brevi, ogni ghjornu, cumbattimenti, rumori, rivolti, ferite... U viaghju hè cumplettamente inumanu. E persone arrabbiate chì sò vicinu à l'altri è chì sò ancu stranieri l'un à l'altru. In a foto, ci hè un picculu esempiu di i mo capelli chì sò stati strappati mentre un altru passageru provava di cullà in u metrobus durante u viaghju di a matina. Stu tipu di dannu si trova ogni ghjornu è cuntinueraghju à fotografia è mandà.
Behlül K: Quandu hè statu apertu prima à u trasportu, u metrobus hè andatu da Avcılar à Topkapı in 30 minuti, ma avà i citadini aspettanu à a fermata Mustafa Kemal Paşa solu per cullà in u metrobus. Ci hè tante persone chì si riuniscenu quant'è una cumpagnia di suldati chì vanu à a riunione. Vulemu una suluzione, una suluzione.
RITURNU PÀ A DONNA PASSAGER
Dursun Ali S: Sta sera à 02:09, aghju pigliatu u metrobus da a fermata di metrobus Zincirlikuyu à a direzzione Avcılar. Eru in piedi è u cunduttore m'hà dumandatu di andà più in daretu. Ùn ci hè nunda per andà in u veiculu; Aghju dichjaratu chì scenderia à a prossima tappa. Mi era sempre dettu è u metrobus si moveva. Dopu avè andatu 3 metri, si firmò è vultò è hà pigliatu una passagera femina. S'ellu ùn era per quella signora di passageru, ùn saria micca vultatu in daretu è l'hà pigliatu. Sta signora si firmò ghjustu accantu à u cunduttore. Ùn hà micca dettu à a signora di andà in daretu cum'ellu m'hà dettu. Cundannu tali cunduttori irrispettosi è discriminatori.
Banu Betül T: Mentre era in un metrobus affollatu da Zeytinburnu à Zincirlikuyu, aghju nutatu chì u cunduttore era constantemente curvatu è coglie e cose da a terra. In seguitu, quandu aghju guardatu cù cura, aghju vistu chì u cunduttore hà pigliatu avellana da u saccu nantu à a terra è i cracke nantu à u volante. Intantu, s’impegnava à scaccià e nocciole invece di fighjà a strada. Ùn avemu micca salvezza di vita ancu in u metrobus.
"Sò scesu, ma ùn pudia micca rialzatu di novu ..."
Sercan G: Aghju pigliatu u metrobus da Küçükçekmece u 06.03.2013. Di sicuru, viaghjà cum'è di solitu imballatu. À a fermata di Cennet, sò scesu da u veiculu per chì a ghjente scende è aspittatu ghjustu accantu à a porta per rientra. Tuttavia, appena a ghjente hà finitu di scendere, u cunduttore hà chjusu a porta è hà pisatu u gasu è si n'andò. Ancu s'ellu m'hà vistu vicinu à a porta, ùn m'hà lasciatu entre cum'è s'ellu scherzassi. Quantu ti scherzi di a ghjente !
Zehra T: Mentre scendivamu i scalini da a fermata di u metrobus di Uzunçayır per andà versu Kartal, tutta l'acqua fangosa chì s'era accumulata quì per via di u metrobus chì passava sopra, scorri da a nostra testa nantu à noi. Quante persone sò state vittime da quella acqua fangosa è si sò inzuppate? Dapoi i mesi di l'inguernu sò ghjunti, vulemu furnisce una suluzione urgente à u prublema per chì una tale situazione ùn succede micca.
"HANI SCRATAT A ZIA..."
Demirtunç C : Oghje, in u metrobus, u cunduttore hà chjusu apposta a porta à una zia chì circava di cullà in l’autobus tranquillamente. Quandu a zia gridava per a so vita, hà apertu a porta, ma l'hà sgridata è a chjude torna davanti à tuttu u busu. Per piacè dà l'avvertimentu è punizioni necessarii. Chì puderia esse a to mamma o a nanna quì. Ùn hè micca cusì chì e persone, è micca solu l'adulti, sò trattati.
Emre B: Mi sentu disgustatu cù i manici sopra à i metrobuses ogni volta chì mi monte. Pensu chì ùn hè micca cambiatu dapoi l'arrivu di Metrobus. A terra di milioni di mani di a ghjente hà furmatu quì una strata di impurità.
Dicenu chì hè disinfettatu. Ricertamenti, aghju mandatu per e-mail è chjamatu a linea di lagnanza, anu dettu chì vi informaranu, ma ùn ci hè micca sonu. Inoltre, i cunduttori di l'impiccati è si ferma improvvisamente impazzisce l'omu.
"CORRIAMO, NON PUDEMU RAGGIUNTE"
Aydın B: Pensemu à una zona di 100 metri di longu. Ancu s'ellu ùn ci hè micca un veiculu chì vene da daretu, quellu chì vene l'ultimu si ferma. I vechji cercanu di chjappà, sudatu è sudatu, ma ùn ponu micca. Mentre ch'elli riturnavanu stanchi, sta volta hè apparsu l'altru veiculu è si ne currianu versu. Hè un dulore per i vechji. Segnali d'avvertimentu deve esse posti in quantu à induve u metrobus deve piantà.
Selim G: L'anziani, i disabili, e donne, e famiglie cù i zitelli ùn ponu stà o ancu piglià u metrobus. A ghjente li opprime senza pietà. Ciò chì mette a ghjente in una tale categuria di "seat warrior passager" hè IETT, chì mette u numeru di voli insufficiente. mi sò lagnatu. Un serviziu furnitu pò esse trasfurmatu in un tali disastru.

1 Comment

  1. Per piacè, pigliate in considerazione, questu hè ciò chì aghju vissutu a notte scorsa... Durante u ghjornu, ùn hè micca pussibule di evacuà i metrobuses solu dicendu chì ci hè un malfunzionamentu tecnicu. A sicurezza di Metrobus hè cascata à a fermata di Hadımköy sta notte è hà vistu chì Eru solu.Dui ghjovani si puntanu l'un à l'altru per ragioni scunnisciute è cumincianu à aspittà.Siccomu l'escalators sò stati rotti, l'aghju subitu subitu.Puderia esse un latru o un violatore.Queste sò e realità di Turchia.Ùn simu micca. amparate una lezziò da tutti issi incidenti?Perchè e misure di sicurezza ùn sò micca aumentate, soprattuttu à isse ore di a notte?Perchè ùn ci hè micca unu o dui guardiani di sicurità chì travaglianu sempre di ghjornu?Sse persone travaglianu sempre di ghjornu.Precauzioni. sò pigliati. Per piacè ùn ignurà sta lagnanza. Sarà sempre cusì oghje è dumane. L'avvenimenti si feranu salvu ùn pigliàmu precauzioni, grazie.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*