Erzincan diventa un centru di sci è sport estremi

Erzincan diventa un centru di sci è sport estremi: u presidente di a Federazione di Ski Dr. Özer Ayık hà visitatu u guvernatore Abdurrahman Akdemir in u so uffiziu.

Parlendu durante a visita, u presidente di a Federazione di Ski Dr. Özer Ayık hà manifestatu a so satisfaczione per esse in Erzincan; Ellu hà dichjaratu chì Erzincan hè diventatu rapidamente unu di i centri principali di Turchia in quantu à u turismu invernale, è chì l'attinzioni di parechji amatori di sci in Turchia è à l'esteru hè stata attratta da Erzincan cù i cuncorsi è l'urganisazioni chì anu avutu prima in Ergan Mountain.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u guvernatore Abdurrahman Akdemir hà dichjaratu chì l'offerta per l'operazione di Ergan Mountain Ski Facilities hè stata fatta è chì e facilità seranu à u serviziu di i citadini 30 ghjorni à l'annu da u 365 di dicembre.

U guvernatore Akdemir hà cuntinuatu u so discorsu è hà dichjaratu chì Ergan Mountain Ski Center, chì hè a faccia promozionale di Erzincan in u turismu, hè diventatu un spaziu micca solu per u turismu invernale, ma ancu per l'avvenimenti sportivi è suciali, visitatu da i citadini in tutte e quattru stagioni, è chì i travaglii per a nova zona di picnic cuntinueghjanu è sti travaglii seranu finiti in 2014. Ellu hà dichjaratu chì hè l'unica zona in Turchia induve a maiò parte di u ski di neve è sport estremi ponu esse realizati nantu à una basa di 12 mesi è induve avvenimenti suciali. pò esse tenutu inseme.