U risicu hè altu in u trenu d'alta velocità Eskişehir-Istanbul?

Hè u risicu altu in u trenu d'alta velocità Eskişehir-Istanbul:SözcüSicondu a nutizia di Bora Erdin da , u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) trà Eskişehir, chì hè in custruzzione è prevista per apre in ferraghju, cunfusu. A cuntrariu di ciò chì u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, chì hà dichjaratu chì i test drive iniziati in certe parti di a fase Eskişehir-Istanbul da u 1 di nuvembre, l'infrastruttura elettrica di a maiò parte di a linea ùn era micca finita.
Gengis à u travagliu
Cengiz İnşaat, chì hà vintu licitazioni di privatizazione à prezzu elevatu cum'è 4 offerte di distribuzione di l'electricità è a 3ª offerta di l'aeroportu, cuntinua a custruzzione di u Trenu d'Alta Velocità durante a regula AKP. A cumpagnia ùn avia micca viaghjatu ancu 1 chilometru in a custruzzione di u trenu d'alta velocità in Aostu. Un ingegnere, chì hà dichjaratu ch'elli anu acceleratu u prughjettu per via di l'elezzioni lucali chì venenu, hà fattu e seguenti dichjarazioni:
"Ci sò ponti in Bozüyük parte di u prugettu chì ùn sò ancu finiti. A maiò parte di i tunnel ùn sò micca insulati, è e custruzzioni di u muru ùn sò micca stati iniziati in i zoni di terra. A più impurtante chè quellu
Ci sò spazii induve ancu e linee elettriche ùn sò micca tracciate. I turni è i permessi sò stati eliminati. I nostri ore di travagliu sò aumentati ".
Testi micca fatti
Malgradu e dichjarazioni fatte da l'autorità chì i testi cuntinueghjanu nantu à u Trenu d'Alta Velocità, ci sò chilometri di zoni in a regione induve ancu i travaglii di stallazione di ferrovie ùn sò micca fatti. In particulare in a zona di 100 chilometri trà Bozüyük è Eskişehir, si trova in tunnel chì sò sempre aperti.
In questu casu, pare chì ùn hè micca pussibule di inizià i voli cummirciali dopu à 2 mesi cum'è dichjaratu. L'autorità dichjaranu chì ancu s'è u prugettu hè finitu, l'apertura di a linea senza teste comporta grandi risichi.
I machini sò in constantemente rotte
A più grande tunnellatrice TBM di u mondu (Tunnel Boring Machine), chì hè stata cumprata da Cengiz İnşaat, chì hà ricevutu l'offerta, dendu 33 milioni d'euros à tunnelling in a regione, spessu malfunzionamenti.
Si dice chì a macchina compru da a cumpagnia per riduce u costu di tunneling crea costi extra per via di malfunction.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*