I mura di Istanbul sò decorate cù fiori, e fermate di metrobus sò illuminate

I mura di Istanbul sò stati decorati cù fiori, e fermate di metrobus sò state illuminate: a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà decoratu i mura di junction cù fiori è hà illuminatu e fermate di metrobus cù luci led.
Sicondu a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana, a municipalità, chì ùn limita micca a so percepzione verde à i parchi è i giardini, hà prisentatu novi travaglii chì trattanu temi diffirenti in parti di a cità, cum'è intersezioni, mura, strade è piscine à u gustu. di Istanbuliti.
In questu cuntestu, l'applicazione di giardinu verticale appena lanciata hà sviluppatu soprattuttu nantu à i mura di l'intersezzione, eliminendu u fenomenu tradiziunale di u muru grisgiu è a monotunia. Mentre i fiori di stagione culuriti sò stati disposti horizontalmente, i cunduttori eranu accumpagnati da dipinti magnifichi, chì li permettenu di avè un viaghju più esteticu è còmode. I muri illuminati sò diventati una galleria d'arte. Illuminendu i fiori piantati cù a meticulosità di una pezza d'arte, un cuncettu di galerie d'arte hè statu creatu per i Istanbuliti per visità à a sera. L'illuminazione di a serie "Wallwasher" hè stata aduprata in u giardinu verticale è l'illuminazione architettonica. Un flussu luminoso di luminaria blu è biancu hè statu sceltu per fà chì i culori di i fiori pareanu vivi è naturali.
- Ferma di Metrobus illuminata cù luci led
A fermata di Metrobus, chì hà cuminciatu à esse aperte à l'usu di i citadini disabilità è svantaggiati cù ascensori è scale mobili, hà acquistatu un aspettu mudernu cù a so nova illuminazione.
Mentre chì i novi illuminazione dà più fiducia à a ghjente di Istanbul, furnisce ancu una cuntribuzione visuale à a magnifica vista di a cità.
U travagliu di illuminazione hè realizatu à u Ponte di u Bosforu, Altunizade, Acıbadem, Uzunçayır, Fikirtepe è Söğütlüçeşme si ferma nantu à a parte asiatica di Istanbul, è Şükrübey, İETT Camp, Küçükçekmece, Cennet Mahallesi, Florya (Yöşleşi, Selilova), ), Şirinevler (Ataköy), Bahçelievler, İncirli (Ömür), Zeytinburnu, Merter, CevizliU vignetu hè statu messu in pratica à e tappe di Topkapı, Bayrampaşa (Maltepe), Vatan Caddesi, Edirnekapı, Ayvansaray, Halıcıoğlu, Okmeydanı, Perpa, SSK Okmeydanı Hospital è Çağlayan.
U cuncettu di "zona d'attesa" hè stata brodata nantu à e tappe, chì sò stati ri-illuminati cunsiderendu l'elementi architettonici. 101 tavulini cù un totale di 13 illuminazione led sò stati utilizati da u latu europeu, è 669 tavulini cù 9 leds sò stati usati in u latu anatoliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*