Kartalkaya hè pronta per l'annu novu

Kartalkaya hè Prontu per l'Annu Novu: Cume e riservazioni si riempie prima di a vigilia di l'annu novu in Kartalkaya, una di e stazioni di ski preferite di Turchia, l'alberghi anu finitu e so preparazioni.

I vacanzieri cuminciaru à affruntà à u Kartalkaya Ski Center, chì si trova in a cima di i Monti Köroğlu è hè unu di i resorts preferiti di Turchia in a stagione invernale.

Dopu à a nevicata a settimana passata, l'alberghi in a stazione di ski hà apertu a stagione, è u tassu di occupazione di l'alberghi hà righjuntu u 80 per centu. U Coordinador Generale di Gazelle Resort è Grand Kartal Hotels, Emir Aras, hà dettu chì e piste sò pronte per u sci è hà dettu: "U nostru percentu di occupazione hè di 80 per centu avà. Ci hè una settimana di manca finu à chì a stagione principia. Pensemu chì aumenterà ancu di più in una settimana. Finu à quandu ci hè neve, finu à chì ci hè u sci, ci hè sempre una dumanda quì. A riservazione hà cuminciatu prima.

In generale, ci hè una carenza di precipitazione in Turchia. Ci hè una mancanza di neve in tutte e stazioni di sci. Ci hè una stagnazione risultatu da questu. Ma avà hè abbastanza neve nantu à e nostre piste. Tutte e piste sò per u sci.
Emir Aras, chì hà dichjaratu ch'elli daranu à i vacanzieri una notte indimenticabile in Kartalkaya a vigilia di l'annu novu è entreranu in l'annu novu cù musica in diretta nantu à a neve, hà dettu: "Ci sarà musica in diretta in i ristoranti à u principiu di l'annu novu. À 12 ore di sera, faremu una festa fora, un classicu di Kartalkaya, cum'è di solitu. Cuntinuerà cù i fuochi d'artificiu accumpagnatu da un DJ. In più di questu, l'intrattenimentu in i nostri alberghi cuntinueghja finu à a matina ".
Cù solu uni pochi di ghjorni, finu à u novu annu, i vacanzieri cuminciaru à vene à Kartalkaya prima.

I vacanzieri chì scianu nantu à a pista di Grand Kartal Hotel anu avutu un ghjornu piacevule cù u sole chì mostra a so faccia.