Skiers nantu à a pista

Sciatori in pista : Una di e manere di accoglie l'arrivu di l'inguernu cù un surrisu hè di amassi u sci ! Avà chì a stagione di ski hà iniziatu, avemu pigliatu e stazioni di sci in u nostru paese è in Bulgaria, chì sò inclusi in a nostra lista da a quota "vicina", close-up ...

Ùn anu mai sciatu in Bansko Ski Resort in Bulgaria prima. Ci sò novi nutizie da Bansko è nantu à e nostre stazioni di sci.
Recentemente aghju assistitu à u festival d'apertura di a stagione di ski in Bansko. A pista di 70 chilometri è a reta di l'elevatori di 26 chilometri ùn sò micca ciò chì simu abituati.
Bansko hè unu di i paesi storichi di i Balcani di Bulgaria. Ancu s'ellu avia avutu una pista sguassata, l'hanu trasfurmatu recentemente in una stazione di sci cun un investimentu di 40 milioni d'euros. L'alberghi rispettanu ancu sta struttura storica è sensibilità.
Era troppu gentile per esse offesu.
Hè diventatu unu di i centri induve i pensionati godenu di più, grazia à e piste larghe è curve cum'è in Palandöken. Videndu più boarders in una stazione di ski pò ancu dà un'idea di a pista ... E piste sò larghe è animate. (Ancu nantu à a vita notturna ...)
Trà 1.000 è 2.600 metri, ci sò un totale di 13 piste, sei blu, cinque rossi è dui neri, secondu u gradu di difficultà. E piste nantu à a faccia nordu di a muntagna Pirin, alta 2.900 metri, ùn sò micca affettati da u ventu. Quandu dicemu chì hè una destinazione frequente per i Campioni di u Mondu Alberto Tomba è Marc Girardelli, unu di i sciatori più impurtanti di u mondu, i dubbii nantu à e piste spariscenu.
Aghju vistu chì sta stazione di sci, chì si trova à 550 chilometri da Istanbul, hè una alternativa unica per i sciatori turchi. In ogni casu, a visa applicata à noi da a Bulgaria hà l'esaurimentu materiale è morale. Mentre riceve una tarifa di visa di 85 euro, i vicini ùn sentenu micca assai. È ùn pudete micca esse scappate di fine settimana perchè dà una visa di una sola uscita in cambiu di questi soldi. Ebbè, s'è vo ùn avete micca aduprà a stazione di sci di u vicinatu cunfortu tutta a stagione, chì capiscemu da questu! Hè sicuru chì ùn hè micca u nostru travagliu di pagà 85 euru per ogni weekend. U sindaco di Bansko, Georgi Ikonomov, deve avè pensatu cusì, scrivite lettere à u Ministeru di l'Affari Esteri è à u cunsulatu dicendu: "Vulemu vede i skiers turchi quì, per piacè esse un pocu custruttivi è utili per i visi". Videmu s'ellu ci sarà cambiamenti nant'à u sughjettu in i ghjorni à vene grazia à isse iniziative.

L'ALLUGamentu hè u più faciule

A tarifa di l'alloghju in Bansko, cumpresi l'alberghi di cinque stelle, ùn supera micca 70 TL! Hè pussibule di truvà un hotel assai più assequible è còmode. Hotel Regnum, induve aghju avutu l'uppurtunità di scuntrà u manager, Burhan Nemutlu, offre tuttu ciò chì pudete dumandà in una stazione di ski. U megliu SPA hè statu sceltu in u votu trà i paesi Balcani.

Pudete ancu andà in autostrada

Turkish Airlines urganizeghja voli reciproci da Istanbul à Sofia ogni ghjornu. Ma per quelli chì volenu andà per strada, hè una strada di 6 ore. Sicondu u suggerimentu di u scrittore di viaghju Levent Özçelik, chì hè statu in Bansko in vittura parechje volte prima, hè più faciule di seguità i segni di Bansko via Grecia-Kavala-Drama da a porta di cunfini İpsala. A strada Plodiv-Bansko ùn era micca preferita per via di a difficultà di e strade di muntagna. Pudete spessu truvà una vittura à Bansko in autobus da Sofia. Una persona chì mette 150 euru in a so sacchetta, senza a tarifa di visa, pò avè un bellu viaghju in ski di 3-4 ghjorni.

KARTEPE PER I COMPRATORI DI QUORNI ...

Ùn parlemu micca di Uludag in questu articulu ... Sicondu i rapporti chì avemu ricevutu da i skiers l'ultima temporada, l'ochji sò nantu à Palandöken finu à chì vene un novu attaccu, postu chì i vuluntarii di sport invernali di Uludag tendenu à accoglie invitati chì vanu à divertisce, chì ùn eranu micca. Per i sciatori, u Green Park Resort in Kartepe hè abbastanza ragiunate.
4 ascensori cù 17 diversi livelli di difficultà sò à una altitudine di 1.800 metri ... Una ora di lezioni per 140 lire è l'affittu di l'ascensore ogni ghjornu sò determinate cum'è 50 è 80 lire. Quandu vulete un vestitu tutale, u prezzu hè di 40 lire ... Ancu s'ellu ùn si sente micca un Palandöken, u so accessu faciule è e piste di corsa liscia sò satisfacenti ...
Ci sò duie altre stazioni di sci chì ùn deve micca mancatu. Unu d'elli hè Sarıkamış Ski Center, induve hà a neve pulverosa di megliu qualità. U sicondu hè Saklıkent Ski Center, chì hè generalmente preferitu da i turisti stranieri in marzu. Un locu sfarente induve pudete natà in a matina è ski in dopu meziornu.

U PIÙ PROFESSIONAL DI RUNWAYS TURCHI SIA IN ERZURUM

A fama di Xanadu Snow White Hotel, l'hotel più còmode di Palandöken induve pudete sperimentà a stagione di sci, si sparghje. Basatu nantu à stu gustu cumuni, parlemu di a pista di l'hotel. L'unica pista induve pudete fà sci di notte appartene à questu hotel. Cù una lunghezza tutale di 12 mila metri di piste di sci naturali, 1.600 metri di piste di neve artificiale, 800 metri di pista di sled, è 1.700 metri di lunghezza di ascensore, hè forse l'unicu locu in Turchia induve i sciatori è i snowboarders ponu fà u più prufessiunale. scià.
L'educazione in e scole di sci, chì sò sensibili per quelli chì volenu amparà u sci, sottu a gestione di u coach di a Squadra Naziunale di Sci d'Austria Hannes Branner.
Hè datu da 7 istruttori di sci naziunali. Sè avete principiatu à amparà à scià, avè principiatu cù un istruttore australianu vi dimustrarà chì avete battutu 12. L'Austriachi cunnosci assai bè stu affari. Ci hè una innovazione interessante chì scuntrà sta stagione in Palandoken. Avete intesu parlà di rafting di neve prima? ATAK Search and Rescue and Nature Sports Club è Rafting Pruvinciale Rappresentante si preparanu à presentà lu facendu una applicazione pilotu quist'annu. In a seconda settimana di ghjennaghju, un torneu di "karraft" serà realizatu trà i ghjurnalisti. U presidente ATAK Çetin Bayram dici chì stu sport serà assai populari in Turchia è in u mondu. Hè megliu abituatu à l'idea di spalà à traversu a neve, ovviamente una tendenza 2014...