Prughjettu Konya Aladag Winter Sports Center

Prughjettu di u Centru di Sport Invernali di Konya Aladağ: U Sindaco di u Distrettu di Derbent di Konya, Hamdi Acar, u Prughjettu Konya Plain (KOP) Presidente di l'Amministrazione di u Sviluppu Regiunale Prof. Dr. Hà visitatu Mehmet Babaoğlu in u so uffiziu è hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu di u Centru di Sport Invernali Aladağ, chì hè realizatu per fà di Konya un Centru di Sci.

U sindaco Acar hà datu ancu infurmazioni tecniche nantu à u prugettu à Babaoğlu, chì hà visitatu cù u Rappresentante Provinciale di Ski Federation Konya Zarif Yıldırım, u Direttore Generale di TURHAN Map Faruk Turhan, è l'avucatu Ümit Olgun. Dichjarà chì i studii di fattibilità di u Prughjettu di u Centru di Ski Aladağ sò stati appruvati è aspettanu ch'ellu sia inclusu in u prugramma d'investimentu, Acar hà dettu chì u prugettu farà cuntributi serii à a regione di Konya in termini suciali è ecunomichi una volta chì hè implementatu.

Dichjarà chì a pista in Aladağ hè di 2 chilometri in 11 tappe è chì hà un putenziale assai adattatu per u turismu di ski per via di a so orientazione nordu, Acar hà dichjaratu chì u fattu chì u distrittu hè à 50 chilometri di distanza da u centru di a cità di Konya rende sta regione più. attrattiva. Acar hà dettu: "Inizieremu u travagliu à u Centru di Sci cù unità cum'è parcheghju à l'entrata, scrivania d'informazione, vendita di biglietti, buttreghi di noleggio di l'equipaggiu di sci è sportiu, servizii di scola di sci, nursery, parcorsu di i zitelli, stanze per u club di sci. , caffè è ristorante. U prughjettu permetterà attività di sport invernali cum'è sci alpinu, telemark, bobsled, freestyle ski, heli skiing, snowmobile, biathlon, ice skating, snowboard, snow kite, snowboard, ski tours è curling. "E nostre attività includenu ancu sporti estivi cum'è l'alpinismo, u golf, u parapente è l'escursionismo in muntagna", disse.

Prof. Dr. Mehmet Babaoğlu, invece, hà manifestatu a so satisfaczione per a visita è hà dettu chì seranu sustenitori di u prugettu. Sottulineendu chì u prugettu hè un travagliu impurtante per a regione Konya, Prof. Dr. Babaoğlu attirò l'attenzione à l'impurtanza di altri investimenti chì ponu creà attrazione in u centru di Derbent, in più di u centru di sport invernali.