A Ferrovia Hacısalihoğlu deve vene da Maçka

A Ferrovia Hacısalihoğlu deve vene da Maçka: a Camera di l'Industria (TTSO) hè stata a riunione di l'assemblea di dicembre. Mentre faceva dichjarazioni impurtanti nantu à u Centru Logisticu, u presidente di TTSO Suat Hacısalihoğlu hà spartutu i dettagli di a visita sorpresa di u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan à TTSO cù i membri.
U COSTU hè in crescita
U presidente di TTSO, Suat Hacısalihoğlu, hà dichjaratu chì anu fattu una presentazione à u Primu Ministru durante a visita di u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan à TTSO: "In a nostra riunione cù u Primu Ministru Erdoğan, avemu purtatu Arsin OIZ in prima. Avemu purtatu u prughjettu di l'Isula di l'Industria à l'agenda è hà purtatu Arsin OIZ à u primu pianu è u prisintatu à u nostru Primu Ministru.
A causa di u terrenu muntagnolu in a Regione di u Mari Neru Orientale, è fighjendu l'OIZ esistenti, avemu mintuatu chì l'OIZ sò stati stabiliti da a rasatura di e cime di e muntagne. Avemu trasmissu chì in l'OIZ stabilitu in questu modu, u costu di 1 TL custa 3 TL, è u settore privatu costa 1 TL per un investimentu di 3 TL. Avemu trasmessu u prughjettu chì avemu preparatu visualmente cù isuli d'investimentu, chì questu pò esse fattu in forma di riempimentu di mare.
È nantu à i dettagli di questu, u nostru stimatu primu ministru stessu hà cura di ellu stessu è hà fattu suggerimenti. Unu di sti suggerimenti hè di mette un portu davanti à u prughjettu chì avemu dimustratu, è "saria più currettu di implementà cusì. Questu hè cumu cuntinuemu à travaglià ", disse.
U CENTRU LOGISTICS HA SUT ANUNCIATU
Nutendu chì a decisione hè stata presa in Of-Iyidere cum'è u centru di logistica di u Mari Neru orientale, Hacısalihoğlu hà dettu: "U locu induve i piani sò operati hè OF Iyidere. Se sta logistica deve esse stabilita nantu à a spiaggia, l'istituzioni chì a pianificanu deve agisce sapendu questu. Questu hè u nursery. Ma sicondu a nutizia chì avemu ricevutu, l'espropriazione hè stata cunsiderata à l'inversu ", disse.
REDUCE CITÀ TRAFFICI
Hè un prughjettu chì riunisce i magazzini situati in diversi lochi in Trabzon è chì affettanu negativamente u trafficu urbanu, in u stessu locu. Hè una situazione chì affetterà positivamente l'imprese in termini di forza di travagliu, produtividade è risparmiu. Questu hè per riduce a contaminazione ambientale. Aumentà a coordinazione è a vicinanza fisica trà e partiti serà unu di i passi impurtanti di u Centru Logisticu.
NO FANG PER A LOGISTICA
Rimarchendu chì l'area di Çamburnu, chì hè custruita cù riempimentu, chì hè cunsideratu cum'è una seconda alternativa, hè chjuca per u centru logisticu, Hacısalihoğlu hà dettu: "Quandu cuminciate à vene da a costa, ci hè u cantiere Çamburnu, chì hè statu un prublema. per un bellu pezzu. S'ellu ci era una decisione di u centru logisticu, questu locu seria circa 300 ettari. Era troppu bassu per a logistica " "Stu locu hà bisognu di più padding. Hè stata custruita cum'è cantiere navale in Camburnu, cum'è ognunu sapi. Questu hè cumu si riempie è disposti. In questu, a struttura hè stata cuncepita in cunfurmità cù u cantiere navale è quì hè u locu induve travaglianu i pruduttori di lattice esistenti. Stu locu ùn hè micca à i normi internaziunali. Ci sò 10 siti di fabricazione ", disse.
L'ISULA DI INVESTIMENTU hè assai impurtante
Nutendu chì u prughjettu principalu per esse abbracciatu in Trabzon hè l'isula d'investimentu prevista per esse custruita davanti à Arsin OIZ, disse: "U prughjettu chì duvemu fucalizza hè u prughjettu chì definiscemu cum'è l'isula d'investimentu in Arsin. Quì, a preparazione di a zona industriale isulana d'investimentu cù più di 2 mila ettari di riempimentu di mare. Ci hè bisognu di 16 milioni di metri cubi di riempimentu quì ", disse.
INVESTMENT ISLAND FUTURU DI A REGIONE
Nutendu chì u prughjettu industriale hè u futuru di a regione, Hacısalihoğlu hà dettu: "U prughjettu industriale hè u futuru di a nostra regione. Quandu avemu dumandatu questu da u nostru stimatu Primu Ministru, avemu dettu chì "dui prughjetti sò un sanu, dui prughjetti si compieranu". Avemu avutu sta prumessa. Probabilmente prima di l'elezzioni, prima chì u nostru primu ministru vene di novu quì, averemu u prughjettu di implementazione di stu locu priparatu cum'è un prughjettu cumunu è prughjetti assai più cuncreti. U nostru Primu Ministru hà dettu: "Ottene impegni da l'investituri. Chì i veri investitori escenu ", disse. Hè ancu veru. Quandu avemu cunsideratu l'investituri entranti, vedemu chì ci hè una quantità significativa di investitori ".
I COSTI DI LOGISTICA SERA RIDOTTU
Cù u stabilimentu di u Centru Logisticu è a so integrazione cù a ferrovia per esse custruitu, u costu in l'area logistica diminuirà. Questu eliminà una grande carica nantu à e cumpagnie. Hè ancu cuntribuisce assai à u sviluppu logisticu di l'imprese. In più di questu, Accademie di Logistica seranu stabilite è serà furnitu un ulteriore sviluppu nantu à questu sughjettu. U Mari Neru serà trasfurmatu in un centru logisticu di attrazione.
VAI MUVERU IN QATAR ?
Rispondendu à e speculazioni nantu à a ferrovia, Hacısalihoğlu hà dettu: "U prughjettu di a discesa di a ferrovia à Trabzon hè a valle di Maçka. Ùn ci hè bisognu di circà un novu modu. Hè una strada assai corta per ghjunghje à l'isula d'investimentu di a ferrovia chì scenderà à u centru. Gümüşhane hè una cità piena di mine d'oru chì valenu oru. Hè una parte di a nostra regione chì ùn lascia micca Trabzon. Mentri avemu tali oru in i nostri mani, mentri facennu u megliu usu di lu, sicuru, a ferrovia hè inevitabbile in u muvimentu minieri input. In alternativa, ciò chì serà trasportatu nantu à quella strada. Qatar vene una volta à u mese?
I FERROVII DEVI ESSERE FATTI
Ma finu à chì ci hè sta ferrovia da Gümüşhane, quelli treni a portanu su è falà ogni ghjornu. Ci hè una quantità significativa di muvimentu. A verità di questu hè evidenti. L'impurtante hè chì l'avemu pigliatu passu à passu. Avemu trasmessu sta materia à u nostru Primu Ministru. Ci hà dettu chì tuttu hà un ordine. Quantu hè impurtante stu studiu per a ferrovia ? In particulare, a strada attuale cuntribuisce assai à u sviluppu di a regione in termini reali. Altrimenti, hè evidenti chì u sviluppu di e rotte da fà ùn averà guasi nisun impattu ambientale. Di sicuru, mentre sta ferrovia hè stata custruita, hè necessariu di cunsiderà a so cunnessione internaziunale. Avemu una capacità significativa davanti à noi. Avemu aduprà sta capacità da quì. Avemu dettu chì duvemu piglià l'azzioni annantu à questu prublema di priorità ", disse.
SERÀ DISPONIBILE IN CASTIERI
A strutturazione quì hè stata fatta in cunfurmità cù u cantiere navale. U spaziu hè riservatu à 10 cantieri navali in questa zona. U scopu quì hè di creà un locu internaziunale è di maximizà e pruduzzione. È annunzià u nome di Trabzon, in particulare Trabzon, à u mondu sanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*