U Primu Ministru hà fattu un test drive in a linea YHT Ankara-Istanbul

U Primu Ministru hà fattu una prova di a linea Ankara-Istanbul YHT: u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan hà fattu a prova di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul (YHT).
Erdogan hà assistitu à a cerimonia di apertura di massa in Sakarya. U viaghju di u Primu Ministru Erdogan à Sakarya hè statu accumpagnatu da u Ministru di Famiglia è Politiche Suciali Ayşenur Islam, Ministru di l'Educazione Naziunale Nabi Avcı, Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua Veysel Eroğlu, Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Fikri Işık, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan.
Dopu à a cerimonia, Erdogan hà pigliatu u YHT chjamatu "Piri Reis", chì hè adupratu per scopi di teste, in a Stazione di Adapazarı, è si pusò in u sediu di u cunduttore. Erdogan hà ancu ricevutu informazioni da l'autorità nantu à u YHT, chì venenu da Adapazarı à Kocaeli Köseköy. Dopu u viaghju, u Primu Ministru Erdoğan hà finitu a prova di guida in a Stazione Köseköy.
Per d 'altra banda, un elicotteru di a polizia hà ancu vulatu in modu continuu per a sicurità. Mentre Erdoğan esce da a stazione, ellu è a so moglia Emine Erdoğan anu salutatu i citadini da l'internu di l'autobus. Erdogan partì per Istanbul in aereo da l'aeroportu Cengiz Topel.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*