Prughjettu di a Ferrovia di u Golfu

Prughjettu di a Ferrovia di u Golfu: A custruzzione di u prughjettu di a ferrovia di 2 metri di lunghezza, chì unisce l'Arabia Saudita è i paesi di u Golfu, accuminciarà à a fine di l'annu prossimu.
In u so discorsu in una cunferenza in Dammam, u presidente di u Cunsigliu di a Cumpagnia di Ferroviari di l'Arabia Saudita, Mohammed al-Sevket, hà infurmatu chì ogni paese hà da esse realizatu l'opere in i so cunfini in u prughjettu di a ferrovia chì cunnetta i paesi di u Golfu.
Dichjarà chì u prughjettu hè stata offerta à cumpagnie internaziunali, Şevket hà annunziatu chì u budgetu di u prugettu hà righjuntu 15.5 miliardi di dollari.
U prughjettu di a ferrovia, chì parterà da Kuwait, finisce in Oman. À u listessu tempu, Bahrain, un paese isulanu vicinu à Dammam, averà una cunnessione ferroviaria cù l'Arabia Saudita.
U prugettu hè previstu per esse cumpletu in 2018. Cusì, u prublema di trasportu ferroviariu trà Oman, Emirati Arabi Uniti, Qatar, Arabia Saudita, Bahrain è Kuwait seranu risolti cù stu prughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*