Prughjettu UE di Sistemi Ferroviari Finitu

Prughjettu UE di Sistemi Ferroviari Cumpletu: U prughjettu di l'Unione Europea Leonardo Da Vinci (VETPRO) intitulatu Adattamentu à Turchia esaminendu i Metodi di Formazione, Operazione, Mantenimentu è Riparazione di Sistemi Ferroviari in Germania hè statu realizatu cù successu.
Malatya Şehit Kemal Özalper Anatolian Vocational High School Rail Systems Field Chief Fikret Nurettin Kapuderek hà dettu, riguardu à u prugettu, "Grazie à u prugettu, avemu avutu l'uppurtunità di vede e differenze in l'applicazioni di Sistemi Ferroviari ligeri è pesanti implementati in i paesi europei da ricercà u so funziunamentu, mantenimentu, riparazione è metudi di furmazione.
Siccomu u trasportu di u sistema ferroviariu hè assai cumuni in Germania; Avemu esaminatu u travagliu di l'istituzioni chì operanu in questu campu. U nostru scopu principale hè di rinfurzà a cunniscenza è l'esperienze in a pratica è di trasfiriri à l'educazione.
U nostru prughjettu; "Credu chì l'aumentu di e cumpetenze è e cumpetenze di e persone chì furniscenu furmazione in Sistemi Ferroviari à tutti i livelli in l'educazione prufessiunale, in particulare a so capacità d'adattà per rinfurzà i cambiamenti tecnologichi è organizzativi, cuntribuisci à migliurà a qualità di l'educazione prufessiunale è à ottene cumpetenze è cumpetenze per tutta a vita, ", disse.
Hè nutatu chì in u scopu di u prughjettu di l'Unione Europea Leonardo Da Vinci (VETPRO), Malatya andò in Germania è esaminò i sistemi ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*