Mandate una Soluzione Shared à Istanbul Traffic

Una Soluzione Compartita à u Trafficu d'Istanbul Yolyola: "Yolyola" hè una alternativa per quelli chì sò stanchi di u trafficu di Istanbul: Sparte una vittura cù e persone nantu à a listessa strada chì voi. U sistema hè à tempu ecologicu è cuntribuisce à riduce a carica di u veiculu in u trafficu.
Ogni matina parlemu di a gravità di a situazione di u trafficu in Istanbul. Ùn sò micca solu i camini di ponte senza flussu è a Stazione Metrobus Zincirlikuyu, induve ci sò trè persone per metru quadru, chì hè in un statu terribili. L'ambiente porta u pesu di stu trafficu incontrollatu quant'è noi. Almenu u 70 per centu di l'emissioni di monossidu di carbonu in e zone metropolitane sò urighjini da e vitture. Una sola vittura emette 250 grammi di carbone per chilometru. Un cunduttore mediu chì guida 20.000 5000 km annu provoca 1000 400 kg di emissioni di carbonu. U fattu chì solu XNUMX vitture sò ridotti da u trafficu annu significa chì a contaminazione di l'aria chì pò esse pulita da XNUMX mila arburi hè eliminata. 'Yolyola.com', chì hà stabilitu cù u mottu "Cars deve esse pienu prima chì e strade sò viotu", hè unu di i passi impurtanti fatti per risolviri stu prublema radicata. A squadra di sette persone hà per scopu di allevà l'ambiente è u trafficu cù u sistema chì anu stabilitu.
Iscriviti è sceglite u vostru amicu
"Yolyola", chì avemu intesu da a squadra di u situ Barış Akbaş, Ozan Akkoyun è Arda Aşkın, hè un sistema di spartera di vittura. Hè basatu annantu à una idea chì decine di persone pensanu ogni ghjornu in u trafficu. Ci vole 10 seconde per registrà in Yolyola, chì riunisce i passageri chì utilizanu a listessa strada in u trafficu di Istanbul. Dopu a registrazione in Facebook, sceglite u vostru itinerariu è u vostru futuru cumpagnu di viaghju. U situ, chì hà u scopu di riunisce i cunduttori è i passageri chì viaghjanu nantu à a listessa strada à a listessa ora ogni ghjornu, hè unu di l'esempii più chjaru di l'ecunumia di spartera emergente in Turchia. Ancu s'è prughjetti simili ùn anu attiratu assai l'attenzione prima, 'Yolyola' hà righjuntu 1500 utilizatori in pocu tempu, forse per via di u spiritu di spartera chì emerge cù Gezi, o forse per via di l'internet, chì sguassate a ghjente da l'anonimatu. 45% di l'utilizatori in u sistema sò donne, cum'è distrughjendu u cliché di "prublema di fiducia", chì hè u puntu più bluccatu di tali prughjetti. Ancu Yolyola hà u scopu di benefiziu l'ambiente è l'ecunumia, hè un strumentu di socializazione per quelli chì travaglianu solu à a so scrivania è passanu ore solu in u trafficu. Grazie à Yolyola, pudete esse infurmatu nantu à i vostri vicini chì campanu in u stessu distrittu è travaglianu in u stessu centru cummerciale.
Premiu di caffè cù ecopoint
U sistema, chì hè soprattuttu utilizatu in arterie cum'è Maslak-Buyukdere-Barbaros Boulevard, premia i so utilizatori cù 'Ekopuans' per viaghju. U "Ekopuan" calculatu fighjendu u mudellu è u cunsumu di carburante di u veiculu di u cunduttore hè un pocu più altu ch'è quellu di i passageri. Cù questi punti, l'utilizatori ponu prufittà di i sconti è i vantaghji di alcune marche. Barış Akbaş, unu di i fundatori di u situ, hà dettu: "Avemu vulsutu premià l'utilizatori almenu urdinendu u caffè chì beie quellu ghjornu perchè anu participatu à un prughjettu ecologicu", è pare chì e marche più amichevuli di l'ambiente seranu. incluse in u prugettu in i ghjorni à vene. Speremu chì altri prughjetti ambientalisti seguitanu Yolyola, chì hè l'unica applicazione in Turchia per esse accettata da Peers.org, una di e più grande urganisazione custruita annantu à l'economia di spartera in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*