L'opponenti di u prughjettu di Stuttgart 21 anu prutestatu sta volta a pruibizione di prutesta

L'opponenti di u prughjettu di Stuttgart 21 anu protestatu da a pruibizione di prutesta sta volta: i manifestanti, chì anu protestatu dapoi quattru anni cù u prughjettu di ferrovia gigante 'Stuttgart 21' in Stuttgart, in Germania, sta volta si sò opposti à a pruibizione di manifestazioni.
Circa 500 XNUMX persone si sò riunite davanti à a stazione principale per prutestà a decisione di a Corte Amministrativa Statale chì pruibisce e prutestazioni davanti à a Stazione Ferroviaria Principale di Stuttgart è u so circondu immediata. U Tribunale Amministrativu di u Statu hà pigliatu a decisione per i motivi chì hà disturbatu u trafficu.
In a dichjarazione fatta da a polizia, hè statu dichjaratu chì a zona in quistione hà causatu seri prublemi di trafficu durante e prutestazioni perchè era un puntu di junction.
'Park Guardians', una di e iniziative chì sustenenu è urganizeghjanu e prutestazioni sözcüMatthias von Herrmann hà dettu chì a strada Lautenschlager, chì era indicata cum'è a so zona, era assai stretta è era difficiule di assicurà a sicurità.
U PUBLICU ACCINCIAU A REAGGIU À E PROTESTE
L'ingaghjamentu di u trafficu sperimentatu in l'ultime settimane per via di e manifestazioni intornu à a Stazione Centrale di Stuttgart creanu una percepzione negativa in a sucità annantu à l'avversari di Stuttgart 21.
In particulare in l'ultime trè manifestazioni, i cunduttori chì aspittàvanu in u trafficu per un bellu pezzu mentre i manifestanti passavanu à l'intersezioni anu prutestatu i manifestanti cù u clacson.
U vice-sindacu di Stuttgart, Martin Schairer, hà annunziatu chì i piani sò stati fatti per attribuisce un'altra zona à i manifestanti per evità a congestione, è hà ancu enfatizatu chì l'area intornu à a stazione principale era risicatu per via di a custruzzione per a manifestazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*