L'archeologia Ritardata Marmaray da a Dichjarazione TCDD: Ùn culpemu nimu

Dichjarazione di TCDD chì l'archeologia ritarda Marmaray: Ùn culpemu nimu. L'operatore di Marmaray, TCDD, hà fattu una dichjarazione à HaberVs chì u cunsigliu "archeologia ritardata Marmaray" appartene à a presentazione di u Ministru Yıldırım è ùn hà micca scopu di accusà nimu.
L'operatore di Marmaray, a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hà fattu una dichjarazione à HaberVesaire chì "ùn intendenu micca culpisce à nimu" per u bordu, chì dice chì "Marmaray Project hè stata ritardata per via di scavi archeologichi".
U pannellu in a stazione di Marmaray Yenikapı, induve u Ministeru di i Trasporti, a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali (AYGM) è i loghi TCDD sò stati trovati, includeva a seguente dichjarazione: Hà causatu un ritardu di 8500 anni in u prughjettu di Marmaray.
U bordu hè statu sguassatu u 26 di nuvembre dopu a reazione chì hà vistu nantu à e social media.
A Filiale d'Istanbul di l'Associazione di l'Archeologi, in un comunicatu di stampa publicatu u stessu ghjornu, hà dichjaratu chì l'espressione in quistione hà fattu chì l'archeolughi chì esercitu e so funzioni legali parevanu criminali.
Rispondendu à e dumande di HaberVs à u telefunu, u Cunsigliu di TCDD Press and Public Relations Mehmet Aycı pensa chì a dichjarazione chì Marmaray hè stata ritardata per l'archeologia riflette a verità, ma ùn hà micca scopu di accusà nimu:
"Se u prugettu passa per una zona prutetta in tutti i travaglii di l'infrastruttura, hè naturali di ritardà. Hè ciò chì hè accadutu in Marmaray. Ma ùn culpemu à nimu. L'archeologi anu fattu un travagliu quasi benedettu. Scavazioni Archeologiche di Marmaray hè un travagliu chì cambia a storia di Istanbul è di u mondu.
Perchè a parte micca scavata hè stata ritardata?
Aycı hà rispostu à a quistione: "Perchè ci hè statu un ritardu in l'area induve scavi archeològichi ùn sò micca stati realizati è perchè hè stata posposta à u 2015?" cusì:
"U cunsorziu, chì hà ricivutu l'offerta per questa sezione, l'hà terminata per motivi chì ùn pudia micca cumpiendu i so obbligazioni in e cundizioni attuali. Questu hè qualcosa chì hè cunnisciutu è spartutu cù u publicu. A sezione di 13,6 chilometri [include tunnel di tubi immersi è tunnel di perforazione] hè sottu à l'operazione di TCDD. Tuttavia, sta sezione [63 chilometri], chì include a migliione di e linee suburbane, hè sottu à a gestione di u Ministeru di i Trasporti. Ùn simu micca autorizati à fà una dichjarazione annantu à questa materia ".
In u 2003, quandu u Prughjettu Marmaray hà iniziatu, u Ministeru di i Trasporti annuncia a data di cumissioni di u prugettu cum'è 2009.
U Ministeru hà dichjaratu chì u prugettu hè chjamatu "CR1" in Gebze-Haydarpaşa è Sirkeci-Halkalı hà firmatu un cuntrattu cù u cunsorziu Alstom-Marubeni-Duş (AMD) in , per a sezione di 63 chilometri chì copre u migliuramentu di e linee suburbane trà Stu cuntrattu hè ancu finitu.
U nome Marmaray, chì hè stata aduprata per un totale di 76,3 chilometri di prughjetti in u situ di u Ministeru di i Trasporti in i primi anni, hè statu rivisatu per include una sezione di 13,6 chilometri chì copre solu tunnelli di tubi immersi è tunnelli di perforazione, per via di ritardi.
"I bordi sò stati ridotti per via di u spaziu"
Mehmet Aycı spiegò a rimozione di u cunsigliu numeratu 21, nantu à quale era inclusa a dichjarazione sopra citata, u 26 di nuvembre cum'è seguente:
"I bordi sò i visuali di a presentazione fatta da u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, à u Cunsigliu di i Ministri. Ci era più di 70 tavule. Tuttavia, hà pigliatu troppu spaziu è impedisce a circulazione di passageri. Micca solu u numeru di bordu 21 hè statu eliminatu, ma quasi dumane ".
Primu Ministru Erdogan: "E cose archeologiche anu impeditu"
L'opinione chì i scavi archeologichi ritardanu Marmaray hè stata prima espressa da u Primu Ministru Tayyip Erdoğan dui anni fà.
Erdogan hà assistitu à a ceremonia di u 26 di ferraghju di u 2011, induve a cunnessione di a terra è di u mare di u tunelu di u tubu di Marmaray hè stata realizata, è anu messu ostaculi davanti à noi cù a constante "senza cosa archeologica, nè ceramica, nè questu, nè questu output. '. Ùn ci era micca bordu, ùn ci era micca ghjudiziu, eramu stati cun elli. Ci anu bluccatu per trè anni. Da avà, ùn ricunnoscemu micca ostaculi, ùn importa ciò chì u costu ", disse.
Associazione d'Archeologi: "L'archeologu hè dimustratu chì hà fattu un crimine"
A Filiale d'Istanbul di l'Associazione di l'Archeologi hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u Prughjettu Marmaray ùn pò micca esse cumpletu ancu in i lochi induve ùn sò micca stati fatti scavi archeologichi, ma hà dichjaratu chì a dichjarazione hà fattu chì l'archeolughi chì eserciteghjanu e so funzioni legali parevanu criminali:
"L'unicu gruppu prufessiunale chì ùn travaglia micca per un cuntrattu in l'implementazione di u Prughjettu Marmaray hè l'archeologi. In u prughjettu, in u quale unu di l'excavazioni archeologiche più riesciuti di l'ultimi anni hè statu realizatu, l'archeologi anu travagliatu in trè turni per un bellu pezzu è anu fattu u so travagliu perfettamenti. Quelli chì anu participatu à questi scavi è quelli chì li dete stu compitu (Ministeru di a Cultura è u Turismu) anu realizatu e so funzioni in u quadru determinatu da a Custituzione è e lege di a Republica di Turchia. In fatti, in l'Articulu 63 di a Custituzione, a definizione di rispunsabilità hè fatta chjaramente cù e dichjarazioni "U statu assicura a prutezzione di i patrimonii è i valori storici, culturali è naturali, è piglia misure di sustegnu è incuragisce à questu scopu".
"Mentre u patrimoniu culturale scupertu in u risultatu di i studii hè previstu di esse una fonte di orgogliu chì arricchisce u Prughjettu Marmaray, hè comprensibile chì u cartellu cù u logu di TCDD, AYEM è u Ministeru di i Trasporti situatu à a stazione di Yenikapı riflette. l'archeologi cum'è e persone chì anu fattu crimini à tutti quelli chì usanu a stazione, esse dichjarati un "capu espiatu" è misinforming a sucità in questu modu ùn hè micca.
"Tuttavia, deve esse nutatu chì u Prughjettu Marmaray ùn hè micca finitu, ancu in i zoni induve scavi archeologichi ùn sò mai stati realizati".
Direzzione di u museu: "Un tema chì si sviluppa fora di a nostra cunniscenza"
I scavi archeologichi di Marmaray sò stati realizati sottu a presidenza di a Direzzione di i Musei Archeologichi di Istanbul.
Rispondendu à a quistione di HaberVs via e-mail, a direzzione hà dettu: "Cù questu bordu è articulu,
Ùn avemu micca infurmazione nantu à questu. Avemu ancu amparatu da a stampa.
Hè un sughjettu chì si sviluppa senza u nostru permessu è cunniscenze, ùn ci hè micca un sughjettu in l'esibizioni di stazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*