A carta di sconto ti hà brusgiatu a testa!

A carta di sconto hà brusgiatu u so capu: guardianu di sicurità privatu chì hà passatu 4 persone in u metro di Istanbul cù una carta di sconto hè statu dumandatu à 4.9 anni in prigiò per avè causatu una perdita di 7 TL à a municipalità. U guardianu di sicurità, chì ùn hà micca accettatu l'accusazione, hà dettu: "Ùn aghju micca furnitu alcuna compensazione monetaria, aghju fattu solu per aiutà".
Sinan Y., un ufficiale di securità privata chì travaglia in a stazione di metro in Esenler Bus Terminal, hè statu demandatu quandu hà passatu 4 persone attraversu u turnstile cù a so carta di sconto.
Dopu a lagnanza di Istanbul Transportation A.Ş. contr'à Sinan Y., chì era determinatu d'avè causatu una perdita di 4.9 lire, una demanda hè stata presentata contr'à Y. cun una pena di finu à 7 anni in prigiò. Sicondu l'accusazione preparata da l'Uffiziu di u Procuratore d'Istanbul, hè stata affirmata chì Sinan Y. (22) hà avutu alcune persone chì venenu à Istanbul da un'altra pruvincia è ùn sapianu micca induve cumprà muniti, li fece passà cù a so propria carta scontu. . Dopu avè fattu una ricerca nantu à questu, Istanbul Transportation Inc. hà determinatu chì l'ufficiale di sicurità Sinan Y. avia passatu 3 citadini attraversu u turnstile cù a so propria carta per 4 lire ognunu. Pretendu chì a cumpagnia hà patitu una perdita di 4 lire è 90 centesimi cù queste transizioni illegali, Istanbul Transportation A.Ş. l'avucati anu presentatu una denuncia penale contr'à Sinan Y.
"L'aghju fattu per aiutà"
Sinan Y., chì a so dichjarazione hè stata presa in u scopu di l'investigazione, hà negatu l'accusazioni. Dichjarà chì hà fattu questu per carità è chì incidenti simili si verificanu spessu in l'autobus IETT, Sinan Y. hà dettu: "Ùn aghju micca inferenze o interessi. Cum'è un ufficiale chì travaglia in vestiti formali, hè assolutamente fora di quistione per mè di passà per scopi cummerciale in cambiu di soldi ".
In ogni casu, l'uffiziu di u prosecutore, chì hà finitu l'investigazione, hà decisu contru Sinan Y. in l'articulu 155/2 di u TCK. Hà preparatu un attu d'accusa chì esigeva una pena di prigiò trà un annu è sette anni per "abusu di fiducia". U prucessu di Sinan Y. hà da principià in a Corte Penale di Primu Istanza di Istanbul in i ghjorni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*