U presidente Erkeskin di UTIKAD: "L'aeroporti duveranu diventà zone libere"

U presidente Erkeskin di UTIKAD: "L'aeroporti duveranu diventà zone libere"
Parlendu à u pannellu nantu à "Opportunità è Minacce in l'Industria Turca di Cargo Aereo" in a 7a Fiera Internaziunale di Trasportu Logitrans, u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD, Turgut Erkeskin, hà dettu chì, malgradu l'aumentu di capacità in u trasportu di carichi aerei turci, ci hè un seriu prublema di infrastruttura. Ellu disse chì, per chì l'aeroportu sia un "Hub Regionale", i servizii di trasportu di l'aeroportu devenu esse cunfigurati cum'è zoni liberi.
In u pannellu moderatu da u Vicepresidentu Turcu di Cargo Halit Tellan, Schenker Arkas Air Cargo - Fair Branch Manager Mahfi Kızılkaya, Arçelik Airline / Cargo Logistics Purchasing Manager Sanem Sipahi anu participatu ancu cum'è parlanti è i sviluppi in u settore di a carica aerea è i prublemi attuali sò stati discututi. Sottulineendu chì u terzu aeroportu hà u putenziale di guidà a Turchia à diventà un "hub" in a carica aerea, hà dettu: "Com'è Turchia, ùn avemu ancu statu un "hub internaziunale" in ogni rispettu. Singapore hè un assai bonu esempiu. Tutte e compagnie aeree utilizanu Singapore cum'è u "hub" di a regione. U mutivu per chì Singapore hè cusì successu hè chì a so infrastruttura fisica in e instalazioni di carica hè larga è muderna, è chì e regulazioni doganali in particulare permettenu flussi rapidi in e cundizioni di l'età. Turchia pò diventà un "hub" cù l'apertura di u 3u aeroportu. Tuttavia, quandu l'imprese multinaziunali di u mondu volenu aduprà Turchia cum'è una basa di distribuzione à u Mediu Oriente, u Caucasu è l'Africa di u Nordu, u prublema deve esse cunsideratu cum'è un sanu, postu chì ùn anu micca solu fighjà a vostra capacità di trasportu, ma ancu l'infrastruttura è legislazione. A cunnessione stradale è ferroviaria deve esse furnita, è i sforzi di facilitazione in l'applicazioni doganali anu da copre ancu u trasportu aereu ".
In u so discorsu, u presidente di UTIKAD hà enfatizatu chì, per u trasportu aereo di carichi per operare in modu efficace è efficiente in Turchia, l'infrastruttura legale duveria travaglià bè cù l'ottimisazione fisica, è hà spressione chì era affruntatu à un seriu collu di bottiglia in questi dui. prublemi, in particulare in i dui aeroporti internaziunali di Istanbul.
Mencionendu chì soprattuttu l'inadeguatezza è l'ambiente di travagliu insalubre in e strutture di carica di l'Atatürk Airport creanu prublemi sia per l'esportatori sia per l'imprese di logistica, Erkeskin hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Versu a fine di u 3, u terzu aeroportu serà una soluzione à i prublemi in termini di spaziu fisicu. In questu prucessu, cum'è u settore di a logistica, avemu richieste cum'è portà e dogane à i normi chì travaglianu 2020 ghjorni è 7 ore, è ancu l'infrastruttura fisica, è chì l'applicazione "Permitted Sender" hè ancu in quistione per u compagnia aerea. Un'altra aspettativa hè chì l'agenti di carica puderanu preparà pallets di l'aviò in i so magazzini fora di l'area doganale portu.
Esprimendu chì u prugramma CARGO 2000 hè realizatu sottu a dirigenza di IATA per assicurà l'optimizazione in u trasportu aereu è THY da Turchia hè ancu implicatu in stu prughjettu, Erkeskin hà dettu: "Securità, E-AWB, E-FREIGHT" sò l'applicazioni. esse implementatu in u nostru paese è in u mondu sanu in u quadru di u prughjettu C2000. Hà datu infurmazioni nantu à u so travagliu.
Turgut Erkeskin, chì hà invitatu Turkish Cargo à diventà un membru di UTIKAD dopu Pegasus è MNG, chì sò membri di UTIKAD, è chì i so membri rapprisentanu u 95 per centu di u trasportu aereu turcu, hà dettu chì cum'è associu, a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile spartera. i so prublemi è i suggerimenti di suluzione per u trasportu aereu di carichi in i mesi chì venenu.Direzzione, DHMI, Amministrazione Doganale, cumpagnie aeree è membri di UTIKAD anu dettu ch'elli feranu un simposiu di l'aviazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*