Yazıcı: Cunnetteremu Londra à Pechino cù u prugettu Silk Road

Yazıcı: Cunnetteremu Londra à Pechino cù u prugettu Silk Road. Dichjarà chì facenu u so megliu per custruisce u Corridor Mediu, u Ministru di e Dogane è u Cummerciu, Hayati Yazıcı, hà dettu: "Cù u prugettu chì compieremu in 2014, un trenu chì partirà da Londra viaghja ininterrottamente da u Portu di Aktau in u Mari Caspiu. Pechino via Marmaray è a ferrovia Baku-TbilisiKars." Avemu u scopu di fà pussibule ch'ella cullà finu à . disse. Yazıcı hà dichjaratu ch'elli risponderanu significativamente à a dumanda di energia di Turchia è di l'Europa mettendu in carica u Corridor Sud.
Caspian Strategy Institute (HASEN) hà riunitu i principali cumpagnii energetichi di u mondu in u Caspian Forum. U Ministru di e Dogane è u Cummerciu Yazıcı hà assistitu ancu à l'apertura di u foru chì copre u 4-5 dicembre. Parlendu quì, Yazıcı hà signalatu chì a reta di l'energia è u corridore di trasportu cunnessu i paesi è e cità à l'altri, è hà dichjaratu chì u sensu cumunu è e pratiche aumenteranu u cummerciu è a prosperità Toccandu u fattu chì u Mari Caspiu, cù i so risorse naturali, hè un zona di attrazione per l'attori di l'energia, Yazıcı hà dettu: "Ci sò 1 miliardi 900 persone in a regione residenu.
U redditu naziunale supera i 20 trilioni di dollari. Questa figura hè un quartu di u redditu naziunale di u mondu. I paesi cunfini cù u Mari Caspiu detenenu 12 per centu di e riserve di petroliu di u mondu è u 4 per centu di e so riserve di gas naturale. Essenzialmente, a pusizione di Turchia hè impurtante in quantu à u trasportu di e risorse crescente di sta regione in Europa ". Toccu à l'impurtanza di a sicurità di l'energia, Yazıcı hà dettu; "A ricerca indica chì i bisogni energetichi mundiali aumenteranu di 2030 per centu in 60. A ricerca realizata da l'Europa revela ancu chì a dumanda di energia europea aumenterà di 20 per centu in 45 anni. A dependenza di l'impurtazioni di i paesi di l'Unione Europea in u campu di u gasu naturale, chì hè attualmente di 51 per centu, aumenterà à u 2020 per centu in 70. Sta situazione mette in quistione a necessità di novi fonti di furnimentu.
I paesi asiatichi chì circundanu a Turchia anu u 73 per centu di e risorse di petroliu è u 72 per centu di e risorse di gas naturale. Turchia hè un paese chì cunnetta sta regione cù l'Europa, chì spende 300 miliardi di dollari annantu à l'impurtazioni d'energia ogni annu, Parlendu di i prughjetti di u Corridor Sud è u Corridor Mediu, u Ministru di e Dogane è u Cummerciu hà fattu e seguenti dichjarazioni: "U trasferimentu di i prudutti pruduciuti". in u Caspiu hè impurtante. In questu sensu, u Corridor Meridionale, u canale principale per e risorse energetiche di a regione, è u Prughjettu di Pipeline di Gas Naturale Trans-Anatolian (TANAP) sò veramente impurtanti. Offre una strada chì culligarà l'Europa cù e risorse Caspian. Hè stimatu chì u prugettu riducerà e enormi esigenze energetiche di l'Europa è a Turchia.
Bien entendu, il est certain que le TANAP sert de pierre angulaire à la mise en œuvre du Corridor Sud. Per d 'altra banda, Marmaray culliga i cuntinenti asiatichi è europei cù un tunnel sottu u Bosforu. Custruemu u Corridor Mediu, cunnisciutu ancu a Moderna Strada di a Seta, in stu prughjettu chì unisce l'Asia è l'Europa sia per terra sia per ferrovia. In questu cuntestu, avemu stabilitu a fundazione di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars inseme cù Azerbaijan è Georgia. Pruvemu di implementà rapidamente u prugettu, chì aspittemu à compie in 2014. Cù stu prughjettu, avemu u scopu di fà pussibule per un trenu chì partenu da Londra per viaghjà senza interruzzione à Pechino da a cunnessione Aktau Port in u Mari Caspiu cù Marmaray è Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars. Essenzialmente, u Corridor Mediu ùn hè micca un prughjettu simplice di trasportu.
Stu prughjettu darà vita à un sognu seculu; Avemu u scopu di aumentà u cummerciu di i paesi di i dui lati di u Caspiu è di rinfurzà a cumunicazione di u nostru populu ", Yazıcı hà dichjaratu chì i paesi di a Strada di a Seta esportanu 4,2 trilioni di dollari è importanu 4,4 trilioni di dollari è anu un postu impurtante in u mondu. Hà annunziatu chì Turchia hà aumentatu e so esportazioni à questi paesi da 33 per centu. Yazıcı hà aghjustatu chì u cummerciu aumenterà cù u Forum Caspianu è l'amministrazioni doganali nantu à a linea di a Strada di a Seta diventeranu armoniose. U direttore di l'Azerbaijan State Oil Fund (SOFAZ), Shahmar Movsumov, hà enfatizatu chì basanu a trasparenza in a produzzione è u cummerciu. Movsumov spiegò chì ci sò spazii cumuni di attività in u campu di l'energia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*