A funivia Ordu stabilisce un record traspurtatu 1,8 milioni di passageri

A funivia Ordu stabilisce un record traspurtatu 1,8 milioni di passageri: a telecabina, chì hè stata custruita per facilità u trasportu à Boztepe in Ordu, hà battu u record purtendu circa 1,8 milioni di passageri da u ghjornu chì hà cuminciatu à operare.
A funivia, chì hè stata custruita 530 anni fà per facilità l'accessu da u centru di a cità à Boztepe, à una altitudine di 2.5 metri in Ordu, hà battu u record traspurtatu circa 1.8 milioni di passageri da u ghjornu chì hà cuminciatu à operare.
CONTRIBUUTU BRANDE À U Sviluppu di a cità
Sindaco di Ordu, Seyit Torun di CHP, hà dettu chì 2.5 anni fà, u funiculu cù cabine 530, chì hè statu stabilitu à una distanza di 2 mila 350 metri per facilità l'accessu à Boztepe, à una altitudine di 21 metri, cù u centru di a cità, hà fattu una grande cuntribuzione à u sviluppu di a cità. Rimarchendu chì u numeru di turisti chì visitanu a cità è stanu in a cità hà aumentatu significativamente dopu à a stazione di funivia, chì costava 9 milioni di lire, hè stata stabilita, u sindaco Torun hà dettu: "In l'anni precedenti, l'autobus turistici sò andati in viaghju à a cità. Mar Neru è partitu dopu à visità Ordu. Avà i tour stanu in Ordu, andate à Boztepe in funivia, è visitate a nostra cità. A cuntribuzione di a funivia à u turismu hè evidenti ".
SUPERA U SO PEER IN EUROPA
Dichjarà chì a funivia hà battutu un record storicu trà i so pari in Europa in quantu à u tempu d'utilizazione da u ghjornu chì hè stata messa in serviziu, u presidente Torun hà dettu: "Finu à avà, a nostra funivia hà battutu un record purtendu 1 milione 800 mila 30 persone. A nostra linea di funivia hà stabilitu un novu record da travaglià 10 ore in totale da a so apertura, trà i so omologhi europei. Sti dati ci facenu assai felici. Avà, tutti cunnoscenu è seguitanu u nostru Ordu da vicinu, sia in casa sia à l'esteru.
NEW TARGET BANDIERA BLU
U sindaco Seyit Torun hà dettu chì a cità hà rottu a so cunchiglia in u turismu cù a funivia è chì u so novu scopu hè di sviluppà u turismu marittimu è ottene a bandiera blu. Torun hà dettu: "In a stagione di mare chì avemu lasciatu, u nostru populu hà dimustratu un grande interessu in a spiaggia di a cità, chì hè sempre in custruzzione. Questa zona, chì hè chjamata a spiaggia in i ricordi, serà l'indirizzu induve u mare è a ghjente di Ordu si scontra in u futuru cum'è in u passatu. Cù a fine di u prughjettu di u liturale, applicàremu a "bandiera blu". Ordu, a perla di u Mari Neru, attirà l'attenzione cù a so costa unica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*