Haydarpasa ùn pò esse divisu

Stazione di Haydarpasa
Stazione di Haydarpasa

In u rapportu di l'espertu preparatu nantu à Haydarpaşa, hè statu ancu nutatu chì l'area, chì hà parechje funzioni di custruzzione, hè a terrazza di Istanbul è crea un potenziale in termini di posti di scontri dopu disastri naturali.

A Camera di l'Architecti, a Camera di i Pianificatori di a Città di Istanbul Branches, u Sindicatu di i Travaglii di i Trasporti Uniti è Liman-Is anu presentatu una querela contr'à IMM è u Ministeru di a Cultura è u Turismu cù a dumanda di annullamentu di u pianu appruvatu in 2012. In u casu davanti à a 5a Corte Amministrativa di Istanbul, u Prof. Dr. Huseyin Cengiz, Prof. Dr. Can Binan è Assist. Assoc. Dr. Un rapportu espertu hè statu preparatu da Lütfi Yazıcıoğlu. In u rapportu, cù a decisione di u cunsigliu di conservazione, "Cù Haydarpaşa Station Kadıköy Hè ricurdatu chì, per via di a separazione di a "zona centrale" da l'area di pianificazione, u "Portu Harem è Haydarpaşa è a so zona posteriore" in Üsküdar sò stati valutati in u scopu di un pianu di zoning separatu. Attenzione à u fattu chì ci sò densi spazii prutetti in a regione, hè statu enfatizatu chì a Stazione Ferroviaria è u Portu di Haydarpaşa, chì hà vistu avvenimenti assai impurtanti in a storia di Istanbul da l'ultimi periodi di l'Imperu Ottumanu, ghjucanu un rolu chjave in u trasportu. . Quandu tutti sti valori sò riuniti, hè statu dichjaratu chì hè una necessità di prutezzione di a Stazione Haydarpaşa è u Portu inseme cù u so campu di daretu.

Rischiu di terramotu

Hè statu nutatu chì a maiò parte di a Sub-Regione Harem (stazione di l'autobus di Harem è parcheghju) hè situata in zoni chì ùn sò micca adattati per u stabilimentu in quantu à a geologia. Mentre chì fattori cum'è u terremotu, u tsunami è u risicu di liquefazione deve esse cunsideratu, hè statu nutatu chì e strutture suciali è culturali puderanu esse custruitu nantu à a parcella, chì hè mostrata cum'è una zona verde attiva in u pianu, cù una superficie di pavimentu di più di 500 metri quadrati è una altezza di 2 piani.

Portu di crociera o marina ?

Subzona Portu (Portu Haydarpaşa), trasportu di containeru secondu u pianu, passageru naziunale è internaziunale

Serà trasfurmatu in un portu di cruciera chì serve u trasportu. In u rapportu, hè statu nutatu chì u Primu Ministeriu Sottosecretariatu di l'Affari Marittimi hà messu à l'agenda di a custruzzione di l'alberghi è di i marina in l'agenda per aumentà u potenziale turisticu quì, è hè statu dichjaratu chì era previstu di finisce u serviziu di trasportu per questu. scopu. In questu casu, hè statu nutatu chì e funzioni chì deve esse datu à u portu in u rapportu di u pianu è e disposizioni di implementazione di u pianu contraddistinu. Hè statu cummentatu chì u pianu hè statu preparatu in fretta senza discussione adatta in questu rispettu.
Hè statu dichjaratu chì i spazii attribuiti per a subregione Turismu-Cumerciu (zona posteriore di Haydarpaya Port) ùn sò micca adattati per u stabilimentu in quantu à a geologia. Si dicia chì dà funzioni di u turismu è di u cummerciu à i zoni chì devenu esse cunsiderati cum'è spazii verdi hè ancu contradictoriu. Inoltre, secondu a nota di u pianu in questa regione, una nova zona di cummerciale cintrali serà creata, chì hè adiacente à a regione. Kadıköy Hè statu enfatizatu chì mentre ci sò spazii cummerciale cintrali cum'è Üsküdar, ùn ci hè micca bisognu di un novu.

ristrutturazione di Garda

Per d 'altra banda, un'offerta hè stata aperta per a "ristrutturazione cumpleta" di a storica stazione ferroviaria di Haydarpaşa, chì u so tettu hè statu distruttu in u focu u 28 di nuvembre di u 2010. L'offerta tenuta da TCDD Real Estate and Construction Department u 28 di ghjennaghju hè stata posposta à u 25 di ferraghju per via di u cambiamentu di l'annunziu. In u scopu di a risturazione da esse fatta in a stazione, u tettu di l'edificiu di a stazione serà rinnuvatu, è l'esterno serà pulitu è ​​​​mantenu. A falegnameria di legnu di l'edifiziu serà ancu rinnuvata in cunfurmità cù l'uriginale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*