Celebrazione di l'annu novu cù tram nostalgicu in Taksim

A celebrazione di l'annu novu cù un tram nostalgicu in Taksim: a piazza Taksim, u centru di e celebrazioni di l'annu novu in Istanbul, hà vistu scene culurite ore prima di l'annu novu.
À l'avvenimenti urganizati da l'Associazione di Bellezza è Proteczione di Beyoğlu, rigali sò stati distribuiti da u tram nostalgicu. U fattu chì l'adulti ùn eranu micca insensibili à i rigali è ancu i sforzi di i zitelli per piglià rigali creanu sceni interessanti. I canti sunati da l'orchestra nant'à u tramvianu eccitavanu a folla in piazza.
L'urganizazione di l'associu principia cù u cuncertu di l'orchestra in u trammu nostalgicu. Quelli chì sò stati purtati da a musica cuminciaru à ballà. Quelli chì cantavanu cù i canti cuminciaru à seguità u tram per a strada Istiklal. In listessu tempu, ci hè stata una corsa per piglià i rigali distribuiti da i membri di l'orchestra vestiti di Babbu Natale nantu à u tram. A distribuzione di rigalu, chì inizialmente hà attrattu l'attenzione di i zitelli, hà cuminciatu à attruverà l'attenzione di l'adulti mentre u tram avanzava. Scene interessanti emergenu quandu tutti, i zitelli è i zitelli, anu pruvatu à piglià i rigali distribuiti.
Per d 'altra banda, u Parcu Gezi era chjusu à i citadini in u scopu di a preparazione di l'annu novu in a piazza Taksim. Solu a polizia è i membri di a stampa ponu entre in u parcu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*