Samulaş Parcheghja a vostra vittura è cullà nantu à u prughjettu economicu di tram principiatu

Samulaş hà lanciatu u parcheghju di a vostra vittura è cavalcà u prughjettu di u tram à pocu pressu: A cumpagnia di trasportu di a Municipalità Metropolitana Samulaş, chì vole à facilità u trafficu è espansione l'usu di u trasportu publicu in Samsun, hà lanciatu u prughjettu "park-and-ride".
I cunduttori cù Samkart chì parcheghjanu i so veiculi in u Tekel Car Park in Cumhuriyet Square riceveranu un scontu di 50 per centu quandu piglianu u tram o l'autobus express. Sicondu a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale di Samulaş, una nova cunvenzione vene à i citadini chì parcheghjanu i so veiculi in u parcheghju di più piani custruitu in a zona induve l'antichi edifici di monopoliu sò situati in Cumhuriyet Square. I cunduttori cù Samkart in Tekel Car Park, u parcu di l'internu più economicu in Samsun, puderanu prufittà di u trasportu publicu cù un 50 per centu di scontu s'ellu si trasferisce in autobus express o linee di tram in una ora dopu avè lasciatu i so veiculi quì. Cusì, per esempiu, un citadinu chì hà un travagliu in u distrittu di Atakum serà largamente salvatu da i costi di carburante è i prublemi di parcheghju, lascendu u so veiculu in u parking.
L'ufficiali di Samulaş anu dichjaratu ch'elli realizaranu una di e prime applicazioni in Turchia di sta applicazione, chì hè chjamata 'park and ride' in inglese è hà assai esempi in i paesi occidentali, è chì u scopu hè di "riduce l'usu di veiculi privati". è incuragisce u trasportu publicu ". Hà dichjaratu chì era. L'applicazione principiarà u luni 20 di ghjennaghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*