Izmir averà abbastanza di u tram!

Izmir averà abbastanza di u tram
Izmir averà abbastanza di u tram

Izmir averà abbastanza di tramvii ! Infine hè accadutu. E maniche sò arricciate per u "tram à Izmir", chì hè stata pianificata per un bellu pezzu. L'opera serà messa in offerta u 26 di ferraghju. Da avà, a ghjente surrirà una volta di più quandu si cumincianu e spidizioni.

F.Altay Square-Konak-Halkapinar, Alaybey-Karşıyaka-Mavişehir è Şirinyer-DEÜ. A municipalità metropolitana di Izmir, chì travaglia in trè prughjetti di tram separati, cumpresu unu trà u campus di Tınaztepe, hà cuminciatu à sparte sti prughjetti cù i residenti di i distretti nantu à a strada. U sindaco Aziz Kocaoğlu, chì hà scontru prima cù i citadini in e regioni di Konak è Alsancak, hà dettu chì anu agitu cù un approcciu di gestione di spartera, micca cù "l'aghju fattu è basta".
I prughjetti di Tram preparati per insuflaru vita à u trafficu urbanu sò intrudutti à a ghjente di Izmir. U Prughjettu di Tram Konak di 13 chilometri, una di e trè linee di tram da implementà cum'è un cumplementu di u sistema di metro, hè stata prima spiegata à i residenti è i cummercianti di u distrittu residenti nantu à a strada Konak-Alsancak.

À a riunione in Kültürpark, u sindaco di Konak Dr. Parlendu à a riunione d'infurmazione tenuta cù a participazione di Hakan Tartan è u Direttore Provinciale di Turismu Abdülaziz Ediz, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà ricurdatu chì piglianu in considerazione u principiu di participazione in i prughjetti di tram, cum'è in ogni prughjettu chì preparanu.
U sindaco Kocaoğlu hà dettu chì in Izmir, a cità più sviluppata di Turchia, agiscenu cun un approcciu di gestione di spartera, micca cù "l'aghju fattu è basta". Sottulineendu chì a Turchia hè assai tardi in u trasportu cù u sistema ferroviariu, u sindaco di a municipalità metropolitana Aziz Kocaoğlu hà dettu: "I tram è i troleibus chì sò stati utilizati una volta sò stati rimossi da u serviziu perchè ùn sò micca stati rinnuvati è ùn anu pussutu seguità i tempi. U sistema ferroviariu in u trasportu urbanu hè statu ancu postponatu è u metudu più caru, u trasportu publicu cù roti di gomma, hè diventatu dominante. Ma avà travagliemu intensamente per aumentà a parte di u sistema ferroviariu in u trasportu publicu usendu e nostre risorse in u modu più efficiente ", disse.

Nutendu chì stanu travagliendu in trè prughjetti di tram, u sindaco Kocaoğlu hà dichjaratu chì u so scopu hè di riduce a contaminazione di l'aria è a congestione di u trafficu in a cità, è di furnisce à i citadini un trasportu economicu, rapidu, sicuru è integratu cù altri sistemi di trasportu.

palazzu è Karşıyaka Dichjarà chì andaranu à l'offerta per e linee di custruzzione è di trattori u 26 di ferraghju, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "In cundizioni normali, pensemu à compie u prugettu in 2,5 anni è mette in serviziu i tram in 2017. Ùn hè micca pussibule di rinunzià cumplettamente à u trasportu publicu cù roti di gomma, ma più ci sbarazzamu di u pesu quì, più efficaci traspurtaremu a ghjente di Izmir nantu à queste rotte. I tramvii, chì pensemu di rimpiazzà l'autobus nantu à e rotte chì passa, seranu ancu integrati cù u battellu, u metro è l'autobus cù u sistema di trasferimentu in 90 minuti.

Fornendu infurmazioni nantu à u prugettu, u Cunsigliu Tecnicu di a Municipalità Metropolitana di Izmir Ulş. Ingegneria Civile Cemal Yıldız hà riassuntu u prucessu da a fase di pianificazione à oghje. Yıldız hà dettu: "Konak Tram servirà a linea di circa 13 chilometri trà Piazza F.Altay-Konak-Halkapınar, cù 19 fermate è 21 veiculi. "U tram F.Altay-Konak-Halkapınar, chì pensamu à curriri à intervalli di 3 minuti durante l'ora di punta è 4-5 minuti à l'altri ore, compie stu viaghju in 31 minuti in totale", disse. Yıldız hà riassuntu i dettagli di a linea cum'è seguente:

1- "A linea di Tram Konak, chì accuminciarà accantu à u mercatu in Piazza Fahrettin Altay, andarà à a spiaggia dopu à Martyr Major Ali Official Tufan Street, induve si trova l'uffiziu fiscale. A linea, chì procederà da u latu residenziale di Mustafa Kemal Sahil Boulevard è senza alcuna intervenzione à a strada, procederà à fiancu à u trafficu di l'autostrada 3-way è 3-way.

2- A linea, chì passerà sottu u passaghju pedonale di Göztepe, cuntinuerà longu a costa è passerà sottu à u ponte pedonale davanti à a Municipalità Metropolitana di Izmir è u molo di Konak in Konak. A linea di tram, chì cuntinuerà à u latu di a strada finu à u Boulevard Gazi, entrerà in a strada Şehit Fethi Bey, è da quì u so percorsu serà
Serà spartutu cù u trafficu stradale.

3- A linea chì segue a Cumhuriyet Square anderà à Şehit Nevres Boulevard è da quì à Şair Eşref Boulevard. U prugettu hè statu cambiatu per prutege l'arbureti di more in a mediana centrale di Şair Eşref Boulevard. A linea di tram sarà divisa in dui: a partenza è l'arrivu. A linea, chì cuntinuerà in questu modu finu à a piazza Vahap Özaltay, si riuniscerà di novu vicinu à a Stazione Ferroviaria d'Alsancak. A linea di tram, chì porta à a strada Şehitler dopu à a stazione, finisce in a Zona di Deposito Halkapınar di a Metro Izmir.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*