TCDD, Ùn hè micca pussibule di mantene l'offerta cunfidenziale

TCDD, hè fora di quistione di mantene l'offerta cunfidenziale: A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà dichjaratu chì a nutizia di a "corruzzione di u trenu automaticu" ùn riflette micca a verità è hà dettu: "Hè fora di quistione di mantene l'offerta. cunfidenziale. TCDD ùn decide micca quale cumpagnie entreranu in l'offerta, è ogni offerente qualificatu pò entre in l'offerta.
In a dichjarazione fatta da TCDD in quantu à a nutizia "Corruzzione di u trenu automaticu", hè statu dichjaratu chì l'allegazioni ùn riflettenu micca a verità. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì mentre mudernizzava i veiculi TCDD, u periodu di stazioni d'ispezione automatica hè stata iniziata per mantene è cuntrullà sti veiculi cù sistemi muderni. In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì a definizione di stazione d'ispezione automatica copre stazioni di ispezione statica è dinamica, "3 stazioni d'ispezione statica, per a quale hè stata fatta l'offerta, sò state messe in serviziu è queste stazioni serve i veiculi TCDD, contru à e rivendicazioni. Una di e stazioni d'ispezione dinamica 3, per i quali sò stati licitati, hè in prucessu di mette in serviziu, è dui d'elli sò in custruzzione. A stazione di ispezione dinamica in Ankara serà custruita inseme cù u prughjettu Başkentray, chì hè un prughjettu di sistema ferroviariu urbanu grande è unicu. L'offerte sò state fatte in cunfurmità cù a Legge nantu à l'Autorità di Acquistu Publicu è a legislazione pertinente. L'offerta per u sistema di tag di trenu hè ancu sottumessu à a stessa legislazione.
-"L'OFFERTI SONT FATTI SECONDU A LEGGE SULLA AGENZIA PUBBLICA E LEGISLAZIONE RELATIVA"-
Hè statu enfatizatu in a dichjarazione chì a stazione d'ispezione dinamica in Ankara si terrà inseme cù u prughjettu Başkentray, chì hè un prughjettu di sistema ferroviariu urbanu grande è unicu, è hè statu nutatu chì l'offerta sò state fatte in cunfurmità cù a Legge di u Publicu. L'Autorità di Acquistu è a legislazione pertinente, è chì l'offerta per u sistema di tag di trenu era ancu sottumessu à a stessa legislazione. Hè statu nutatu in a dichjarazione chì l'offerte ùn sò micca mantenite cunfidenziale cum'è dichjaratu in u ghjurnale:
"TCDD ùn decide micca quale cumpagnie entreranu in l'offerta, è ogni offerente qualificatu pò entre in l'offerta. Duranti u prucessu di travagliu, l'imprese sò stati pagati à a misura di u so prugressu è ùn hè micca fattu un pagamentu eccessiva. Cumu serà fatta l'offerta, a determinazione di u prezzu apprussimativu, cumu l'appropriazione attribuita serà utilizata sò definite da a legislazione, è ùn hè micca accettatu per piglià a corruzzione da a diferenza paragunendu l'appropriazione attribuita cù a produzzione di u travagliu. L'affirmazione chì un edifiziu viotu hè statu apertu invece di a stazione d'ispezione hè ancu falsa cum'è altre rivendicazioni. L'allegazione chì alcune cumpagnie andavanu à collusione, in a casella di l'articulu di notizia intitulatu "Operazioni sò stati bluccati", hè ancu infundatu, cum'è altri rivindicazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*