3u aeroportu doping à TAV

Doping di u terzu aeroportu di TAV: A pussibilità chì a custruzzione di u terzu aeroportu serà disturbata hà fattu felice l'investituri di TAV. Hè ghjuntu à u primu postu chì a custruzzione di u terzu aeroportu puderia esse postponata, postu chì l'assi di Kalyon è Cengiz Holding, chì sò in u gruppu chì hà vintu l'offerta per u terzu aeroportu, sò stati congelati in u scopu di l'investigazione. U Ministru di e Finanze Mehmet Şimşek, in a so dichjarazione di u weekend, hà dichjaratu chì a custruzzione di l'aeroportu seria disturbata se a misura messa nantu à l'affari chì vincenu l'offerta per a custruzzione di l'aeroportu in relazione à l'investigazione di u 3 di dicembre ùn hè micca rialzata. . Limak-Kolin-Cengiz-Mapa-Kalyon Joint Venture Group hà vintu a terza offerta di l'aeroportu cù un prezzu record di 23 miliardi 22 milioni d'euros, è l'Aeroporti TAV anu da ritirassi da l'offerta à l'ultimu mumentu.
L'azzioni di TAV anu aumentatu da 3,4 per centu in a borsa d'ieri, cum'è una quantità di imprenditori in u gruppu chì vincìu u terzu aeroportu, induve i pussibuli prublemi di finanziamentu puderianu esse espertu in l'ambienti di u scambiu attuale, hà purtatu u prublema chì a custruzzione puderia esse. rinviatu per via di l'imposizione di misure nantu à i so beni. Hè statu infurmatu chì a misura hè stata rialzata da i procurori chì anu pigliatu l'inchiesta eri sera.
"A POSSIBILITÀ DI RITARDU HA AFFECTAT POSITIVAMENTE TAV"
A pussibule disrupzione di u terzu aeroportu, chì hè previstu di esse cumissionatu in 2018, hè stata cunsiderata un sviluppu pusitivu per TAV, chì hà u dirittu di operare l'Atatürk Airport finu à u 2020.
BGC Partners Analyst Kerem Tezcan hà dichjaratu chì a dichjarazione di u Ministru di Finanze Mehmet Şimşek chì a custruzzione di u terzu aeroportu puderia esse ritardata hà causatu un aumentu di l'azzioni di TAV è hà dichjaratu chì a pussibilità di ritardu hà avutu un effettu pusitivu nantu à TAV.
L'analista d'investimentu di Burgan Burak İşyar hà rimarcatu chì l'aumentu di l'azzioni di TAV era duvuta à a pussibilità di disrupzione in a terza offerta di l'aeroportu, chì era tenuta da u Ministru di Finanze Mehmet Şimşek durante u weekend.
İşyar hà dettu: "TAV hà u dirittu di operare l'aeroportu di Atatürk finu à u 2020; dunque, sta nutizia hè in favore di TAV. A pussibilità di posponimentu è forse ancu di annullamentu porta à a mente di l'investitore a quistione di se TAV serà cuncessu u dirittu di operare per un periudu di tempu più longu. Per d 'altra banda, questu era previstu è una compra speculativa hè accaduta ", disse.
U VALORE DI MARCHU DI TAV ARRIVA A 6 BILLION TL
L'azzioni di TAV Airports, chì anu apprezzatu da 12 per centu in l'ultima settimana, anu finitu u ghjornu à 3,40 lire cù un aumentu di 16,75 per centu. U valore di u mercatu di a cumpagnia hà aumentatu da 636 milioni TL in una settimana à 6 miliardi TL.
A DECISIONE DI MISURA REMOVED
In a 2nd Wave di l'"Operazione di Corruzzione è Corruzzione", a misura pusata nantu à i beni di 7 imprenditori è cumpagnie 2 hè stata rialzata da i procurori chì anu pigliatu l'inchiesta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*