U novu tram di Samsun hè statu messu in serviziu cù una ceremonia

U novu tram di Samsun hè statu messu in serviziu cù una cerimonia: u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Akif Çağatay Kılıç, chì hà fattu u so primu viaghju ufficiale provinciale à Samsun dopu à diventà ministru, hà fattu a prima apertura tagliendu a cinta di u novu tram chì serà messu. in serviziu.
U Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Akif Çağatay Kılıç, chì hà fattu u so primu viaghju provinciale ufficiale in Samsun dopu à diventà ministru, hà fattu a prima apertura tagliendu a cinta di u novu tram chì serà messu in serviziu.
Dopu à a visita di u Guvernatore è a riunione d'infurmazione, u Ministru Kılıç hà assistitu à a ceremonia di messa in opera di u tram acquistatu da a Cina da a Municipalità Metropolitana di Samsun in a Stazione di a Stazione, induve hà caminatu. In più di i tramvii esistenti, u primu di i tram 1 acquistati da a Cina per 500 milione 5 mila euro hè statu consegnatu u mese passatu è e teste sò state compiute. Una cerimonia spettaculare hè stata fatta per u tram di 40 metri di longu, chì era pronta per viaghji. Parlendu à a ceremonia, u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Akif Çağatay Kılıç hà dettu: "Semu in a fase di messa in opera di u tram, chì hè statu purtatu in u nostru paese da u più grande aereo cargo di u mondu è serà messu in serviziu da oghje è facilità. trasportu publicu. Spergu chì u 2014 purterà pace, salute è bellezza à tutti noi. Spergu chì averemu un annu pacificu è felice cù i nostri amati è a famiglia. Cù questi desideri, taglieraghju u nastrinu di stu serviziu, chì speremu esse benefica, in a mo cità nativa Samsun, chì hè a prima visita ufficiale di u mo ministeru. disse.
Sperendu chì u novu tram sarà beneficu per Samsun, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun Yusuf Ziya Yılmaz hà dettu: "Sapemu chì cù i 16 treni chì operanu in u sistema SAMULAŞ oghje, porta 60 mila passageri à ghjornu. Quandu eramu affruntati cù una dumanda di più di 60 mila passageri è i nostri citadini ci anu infurmatu nantu à a congestione, soprattuttu in i treni, avemu acquistatu un novu sistema da a Cina, chì hà u scopu di aumentà a nostra capacità di trasportu tutale di passageri à 80 mila per ghjornu. Puderemu u primu trenu di stu sistema in serviziu quì oghje. "Apremu stu sistema cum'è un rigalu di l'annu novu per u 2014".
Dopu à i discorsi, u tram hè statu messu in serviziu cù u tagliu di nastri accumpagnatu da preghiere.
U Ministru Kılıç è altri membri di u protocolu anu participatu ancu à u primu viaghju di u tram. U sindaco di a municipalità metropolitana Yusuf Ziya Yılmaz, pusatu in u sediu di u cunduttore, hà purtatu u tram da a Stazione Ferroviaria à a Stazione di l'Opera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*