L'affirmazione chì i minibus seranu elevati in u scopu di u prughjettu Mersin Light Rail System hè una bugia.

L'affirmazione chì sguassate i minibus in u scopu di u prugettu Mersin Light Rail System hè una minzogna: u candidatu di u sindaco metropolitanu di u partitu AK di Mersin, Mustafa Sever, hà denegatu l'affirmazione chì ellu eliminà i minibus in u scopu di u prughjettu Light Rail System. Sever hà dichjaratu chì a propaganda negra hè stata fatta nantu à questu tema è accusò i partiti di l'uppusizione.
Sever hà scontru cù i citadini in i Quartieri Çavuşlu è Çukurova in u scopu di l'attività elettorale. sohbet e visite di cummercianti. Sever era accumpagnatu da u presidente provinciale di u Partitu AK Mersin, Mekin Merter Salt, è i candidati à i candidati di u sindaco di u distrittu. Sever, chì hà intesu i prublemi è i prublemi di i residenti di u quartiere è hà ricevutu e so dumande, hà scontru cù i cunduttori di minibus chì viaghjanu nantu à a strada di Çavuşlu Mahallesi sottu à l'edificiu di a Cooperativa Osmaniye. Quì, si dice chì i cunduttori finiscinu u travagliu di i cunduttori di minibus cù u vostru prughjettu Light Rail System, hè questu veru? Davanti à a quistione, Sever hà dettu chì sta allegazione ùn era micca fundata da i candidati à a merria metropolitana di i partiti di l'uppusizione.
Esprimendu chì ùn ci hè nunda di "I voli Dolmus seranu annullati" è ùn ci pò esse, Sever hà dettu: "Qualchissia prova di fà a pulitica annantu à voi cù u prugettu Light Rail System. Quelli chì dicenu, "Mustafa Sever custruirà u metro, i minibus seranu chjusi" mentenu. U sistema ferroviariu chì custruiremu serà trà a Zona Franca è Davultepe, in i zoni cù u trafficu più altu. Continuerete à viaghjà nantu à a vostra strada attuale, è seranu ancu cunnessi da minibus è autobus. Cumu pudemu piglià u metro per Çavuşlu, induve sò tutti quelli soldi? Saria una bugia ? Custruiremu u sistema ferroviariu in e zone congestionate chì u trafficu ùn pò micca trattà. I cunduttori di Dolmus ùn saranu mai vittime. I nostri cunduttori di dolmuş, chì anu una linea nantu à e rotte specificate, ponu diventà partenarii di a cumpagnia in cambiu di a fermata di a linea se volenu, o puderanu riceve una compensazione. Çavuşlu ùn hè micca rimproveratu, a capacità di i passageri ùn si alza, ci deve esse una capacità di passageru di almenu più di 100 mila in modu chì risparmià u so costu ", disse.
Esprimendu chì i cunduttori di minibus chì viaghjanu nantu à a strada Çavuşlu abbandunaranu l'affari per via di u trafficu è di i semafori, Sever hà ancu nutatu chì e sacche seranu fatte à a caduta di i passageri è à l'imbarcu di i minibus.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*