Çorum Railway Demand à l'Organizazione di Pianificazione di u Statu

Çorum Railway Demand hè in l'Organizazione di Pianificazione di u Statu: u Diputatu di u Partitu AK Cahit Bağcı hà dichjaratu chì, cum'è u guvernu di u Partitu AK, seguitanu tutti i prublemi di Çorum è hà dettu chì a dumanda di a Ferrovia di Çorum hè stata offerta à l'Organizazione di Pianificazione Statale (DPT). e linee per esse prughjettatu.
Sottulineendu chì stanu luttendu cù a credenza chì Çorum hà bisognu è merita a ferrovia, Cahit Bağcı hà dettu: "Ùn avemu micca rinunciatu à questu prublema. Avemu sottumessu u nostru schedariu à u nostru Primu Ministru nantu à questu prublema è hà signalatu a necessità è a dumanda di ferrovia di Çorum. "Luttemu per l'offerta di prughjettu in 2014". disse.
"I nostri servizii ùn ponu esse ignorati o ignorati"
Cahit Bağcı hà dichjaratu chì alcune persone cercanu di ignurà i servizii furniti à Çorum è di creà percepzioni. Spieghendu chì 2003 miliardi di TL sò stati investiti in Çorum da u 2013 à u 5,8, Bağcı hà dettu: "Videmu chì alcune persone cercanu di custruisce a percepzione in i media scritti o visuali. "Ùn avemu mai accettà a critica chì ùn avemu micca vistu l'investimenti di 5,8 miliardi di TL chì sò ghjunti durante u nostru guvernu, ma malgradu questu, nunda hè statu fattu in Çorum dopu à una persona, è a ghjente di Çorum ùn accetta micca queste in ogni modu. ." disse.
Aghjunghjendu chì cercanu constantemente di fà i tituli di a stampa chì nunda hè statu fattu in Çorum, Bağcı hà dettu chì una pulitica di ignurà, nigà è sminuisce hè perseguita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*