Target d'accessibilità 2015 per i disabili (News Speciali)

Target 2015 in Accessibility for Disabled People: In cunfurmità cù a lege per i disabili promulgata in u 2005, i cumuni sò tenuti à rende i veiculi di trasportu publicu è altri spazii cumuni utilizzabili per i disabili è l'anziani. U periodu legale per questu finisce in lugliu 2015.
Quandu andemu versu u 2015 cù grandi passi per sguassà l'ostaculi, cambiamenti significativi è sviluppi sò accaduti in u trasportu. I sistemi ferroviari, u metudu più impurtante di trasportu publicu, dannu à l'individui disabilitati fiducia è libertà. Tutti i regulamenti chì limitanu sta libertà deve esse cumpletu da lugliu 2015 !
Avemu esaminatu per voi l'applicazioni in sistemi ferroviari, metrobus è autobus in e nostre grandi cità, induve l'individui disabili ponu facilmente ghjunghje è viaghjà senza prublemi, è chì serà un mudellu per altre pruvince. Eccu a tavola d'accessu per disabili di Turchia 2013 ...
Ankara - Ankaray è Ankara Metro
Ancu s'ellu ci sò ascensori disabilitati in quasi tutte e stazioni di Ankara Metro è Ankaray, assai pochi di l'autobus di cità utilizati per ghjunghje à queste stazioni sò adattati per i disabili. Aspittemu entusiasmati di vede u livellu di l'accessibilità per i disabili in e linee di metro Sincan, Çayyolu, Keçiören di u metro d'Ankara, chì saranu messe in usu quist'annu.
Istanbul - Istanbul Metros è Metrobus
Solu 40 di e 5 fermate di a linea di metrobus Avcılar - Söğütlüçeşme anu ascensori! U prugettu di stop intelligente hè implementatu per rende tutte e tappe accessibili à e persone disabili. Sembra chì stu prughjettu, pensatu per i disabili, riceverà premii da l'associazioni di disabili in i metrobuses, chì anu respiratu assai u sistema di trasportu urbanu in Istanbul. Avà, u sistema di stop intelligente avviserà automaticamente u cunduttore di e persone disabili chì aspettanu un veiculu. In listessu modu, i passageri visivi seranu infurmati à voce alta induve l'autobus chì si avvicina à a fermata anda.
Nome di a stazione Quantità
Edirnekapi 1
Zincirlikuyu 4
Şirinevler 2
Sefaköy 3
Cacciatori 3
E fermate cù rampe per disabili sò Topkapı, Zeytinburnu, İncirli, Yenibosna è Cennet Mahallesi. Inoltre, 970 di 327 fermate appartenenti à IETT sò state fatte adattate per l'usu di i disabili, mentre chì 2 autobus chì appartenenu à un totale di 6 linee di IETT è Bus Inc.
Izmir - Izmir Metro è Izban
Avemu esaminatu l'accessu per i disabili in Izmir, induve a densità di a pupulazione hè alta è u trasportu hè diventatu più difficiule ghjornu per ghjornu. U serviziu furnitu da a Municipalità Metropolitana à e persone disabili cù o senza cumpagnie in u Metro Izmir hè veramente admirable. I passageri disabili chì ùn sò micca accumpagnati ma chì anu bisognu di supportu sò guidati da u persunale da u mumentu chì entranu in a stazione. In particulare i passeggeri visivi, in sedia di rotelle è ortopedichi disabilità, s'ellu ùn anu micca un cumpagnu, sò purtati à a piattaforma accumpagnati da un persunale di sicurità è consegnati à l'altru ufficiale. A stazione induve u passageru scenderà hè amparata, si mette in u veiculu, è hè infurmatu nantu à a so destinazione via radio. I passageri disabili chì anu bisognu di supportu sò salutati in u listessu modu à a stazione induve scenderanu è accumpagnati finu à ch'elli abbandunanu u sistema. U listessu vale per i passageri chì ùn sò micca capaci di cura di i so bisogni è viaghjanu senza un cumpagnu, chì anu disabilità auditiva è di parlà, o chì sò mintali.
Bursa - BursaRay
Avemu amparatu da i funzionari di Burulaş chì ci sò stati prublemi cù e fibre disattivate in a maiò parte di e stazioni durante i viaghji fatti cù u sistema di ferrovia leggera Bursa. Inoltre, quasi 40 per centu di l'elevatori sò difetti! Per risolve tutti questi prublemi, 31 ascensori disabilitati in un totale di 70 stazioni sò stati rinnuvati è un sistema di ascensore più mudernu hè statu introduttu. I primi travaglii sò stati iniziati in a Stazione Şehreküstü. Sicondu i nostri osservazioni, a maiò parte di i malfunzionamenti di l'elevatori sò causati da abusu è dumanda eccessiva. Per minimizzà questu, u sistema di biglietti di carta deve esse integratu in l'elevatori. Cusì, u serviziu ghjunghje à u so veru scopu è i costi supplementari cum'è malfunctions innecessarii è mantenimentu seranu assai ridotti.
Samsun - SamRay
Ancu s'ellu à u primu sguardu, i sistemi ferroviari in Samsun furniscenu una grande comodità per u trasportu di i disabili, ponu diventà una grande prova per via di carenze minori è malfunzionamenti. Ancu a liberazione trà stazioni è veiculi hè abbastanza per trasfurmà u trasportu in un incubo per l'utilizatori di sedia à rotelle. Per d 'altra banda, Samulaş; Serà un esempiu per i sistemi di tram in altre pruvince, cù e so fermate di tram pensate cun una idea impeccabile, rampe chì rispettanu i standard di disabili, è ascensori nantu à 4 cavalcate chì furniscenu una grande comodità in quantu à l'accessibilità à queste fermate.
In generale, in tutte e cità maiò, l'ostaculi per i disabili sò stati eliminati in u quadru di a nova lege di disabilità. Ancu s'è l'impurtanza di l'accessu per i disabili in u trasportu publicu hè megliu capitu cù novi migliure in i sistemi ferroviari, i prublemi in u trasportu à e stazioni anu da esse ancu ricunsiderati. Speremu di furnisce una notizia di trasportu publicu più liscia, più accessibile è di classe mundiale à tutte e persone disabili in u nostru paese in i prossimi anni.
U trasportu senza barriere hè u scopu di a Turchia in 2015 ...

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*