Diventamu Londra cù Tram Railless

Diventamu in Londra cù Tram senza Railless: Mi ricordu di un tempu fà, u sindaco metropolitanu di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu hà dettu: "Faremu İzmit cum'è Londra. Seremu cum'è Londra, purteremu u sistema di trasportu publicu à u listessu livellu ". Avà, quandu aghju vistu u tramviu di ghjoculu chì anu messu à mezu à a strada senza traccia, senza fila è senza idea di ciò chì era, sta dichjarazione di ellu mi vina in mente di novu. Pensu chì questu era u primu passu fattu... Ma sfurtunatamenti, sta mossa era abbastanza per fà ride cum'è parechji di voi. U sistema di metro hà dettu: "Custruiremu un sistema di metro cum'è u metro di Londra", hà 152 anni; Sapete chì u metro di Londra hè u più anticu sistema di trasportu sotterraneo in a storia di u mondu, era u primu locu induve u trenu elettricu hè statu usatu, è hà una lunghezza tutale di più di 270 chilometri cù più di 400 stazioni?
Sapete, ma ùn pensu micca chì nimu sà. I metudi di campionamentu di stu sistema, chì porta più di 1 miliardi di passageri annu, mi facenu ride cù e mo altre parti, micca cù a bocca. Mettite u trenu di ghjoculi à mezu à a strada è mostrate prima di l'elezzioni dicendu "Porteremu un tram". travagliu di levadura separatamente; Hè assai diversu di cumpete cù una cità cum'è Londra. Mi ridu avà, ma u mo più grande timore hè ch'elli apriranu una fossa giganti in u core di a cità dicendu "purteremu u metro" in e prossime elezzioni. ? ?? Aduprà u trasportu publicu assai spessu in i mo viaghji à l'esteru. Metro, trenu, tram, taxi mi dannu un grande piacè.
Andendu trà l'odori di caffè in una stazione di metro è fighjendu i ghjurnali di i paesi chì a lingua ùn capiscu micca in i corridoi di u buffet; Per esaminà u prufilu umanu di quella cità, per fà un viaghju piacevule attraversu e pagine di u libru o di u ghjurnale di a persona vicinu à mè; Mantene à u ritmu di a cità è mischjendu cù a folla surridendu à e persone chì ùn cunnoscu micca ... Tuttu questu hè un modu assai più piacevule di viaghjà per mè chè esse lasciatu à a porta di a mo destinazione cù un veiculu privatu cun chauffeur. . Stu piacè hè u mutivu per mè per andà in Londra. Ma supponu chì per avà, aghju da esse cuntentu di marchjà in u Parcu Cumhuriyet cù u mo caffè in una tazza di cartone è di mandà boni surrisi à e persone chì ùn cunnoscu micca. Chì avete da fà, hè u duvere di tutta a sucetà di fà una cità Londra. Andemu, pigliate ancu a manu, simu in Londra.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*