U Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità di Antalya hè Prontu

U Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità di Antalya hè Prontu: Parlendu durante a so visita ALTİD, u membru di MHP Çelik hà dettu: "Alanya duveria ancu prufittà di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità". U Candidatu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya, u Partitu di u Movimentu Naziunale (MHP), Kemal Çelik, hà visitatu u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Operatori Turistici di Alanya (ALTİD). Çelik era accumpagnatu da u deputatu di MHP Antalya Mehmet Günal, membru di u Cunsigliu Esecutivu Centrale di MHP (MYK) è ex MP Hüseyin Yıldız, u candidatu di u sindaco di a municipalità di MHP Alanya Adem Murat Yücel è altri membri di u partitu.
Facendu valutazioni nantu à u turismu è u turismu alternativu, Çelik hà dettu: "Stu trenu d'alta velocità hè attualmente in attesa à a fase di offerta. "U travagliu nantu à sta questione deve esse acceleratu è Alanya deve prufittà di sta benedizzione", disse. U membru di u Cunsigliu di a Federazione Turca di l'Hotelers (TÜROFED) è u presidente di ALTİD Burhan Sili, chì hà ringraziatu a delegazione MHP per a so visita, hà dichjaratu chì ALTİD hè una istituzione supra-pulitica è chì volenu travaglià in armunia cù a gestione chì serà eletta, indipendentemente da u partitu.
Per d 'altra banda, in quantu à e 16 cità d'Alanya chì saranu chjuse cù a Legge Metropolitana, hà dettu: "U fattu chì sti paesi seranu chjusi di colpu crea alcuni punti d'interrogazione in a mente di noi prufessiunali di u turismu in termini di ricuperazione. "L'amministrazioni chì saranu eletti anu bisognu à agisce rapidamente è fà grandi sforzi per assicurà chì u sistema funziona bè", hà avvistatu. U candidatu di u sindaco di Alanya, Yücel, hà dettu: "Ùn ci hè micca una famiglia in Alanya chì ùn guadagna micca a vita da u turismu. "Se prendemu u postu, includeremu i nostri prufessiunali di u turismu in ogni decisione chì facemu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*