Un semaforu hè statu piazzatu nantu à a strada di Antray, u travagliu hè finitu

Un semaforu hè statu postu nantu à a strada di Antray. Mentre hè cunnisciutu chì u persunale assignatu da u Dipartimentu di a Pianificazione di u Trasportu è u Sistema Ferroviariu hè statu assignatu da ghjugnu 12 à i punti induve u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana avia servitu prima, cù a piazza di semafori in tutte e intersezioni, i veiculi aspittàranu. per a luce verde per accende, micca u segnu tardu di l'ufficiali.
In i ghjorni chì u tramviu hà iniziatu u serviziu, i pulizzeri assignati da a Municipalità Metropolitana in i punti specificati per evità l'accidenti di trafficu anu da aspittà in a regione per ore sottu 40 gradi di calore durante l'assenza di a capanna. In seguitu, cù a reazione di u publicu, i capanne spiciali sò stati posti in punti 12 per i pulizzeri municipali chì sò stati assignati temporaneamente. U 1 di ghjugnu di u 2012, u persunale di mezza età, chì ùn portava micca vestiti ufficiali, cuntinueghja à passà quasi senza purtalla. I travagliadori, invece, si sò difesi dicendu: "Femu un stop, ma i cunduttori ùn si fermanu".
Hè statu amparatu chì, mentri una suluzione ùn hè ancu stata truvata per alcuni cunduttori svegliu per viaghjà nantu à i rails invece di aspittà, soprattuttu à l'intersezzione di u tram, hè statu amparatu chì l'applicazione di u semaforu hè stata decisa per esse attivata perchè l'ufficiali in i punti di intersezzione ùn ponu micca furnisce un deterrente contr'à i cunduttori chì si cumportanu in questu modu. Ci era ancu rùbbriche chì reagiscenu à a sustituzione di u vechju sistema, chì era un corvo per l'ufficiali, per rimpiazzà a lampa. Hè statu dichjaratu chì i funzionari chì facenu u segnu tardiu appena u tramvia passa impedisce a perdita di tempu è fila, è longu fila pò formate finu à u cimiteru di Andızlı, soprattuttu dopu à a lampadina posta à l'intersezzione di a Moschea Muratpaşa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*