U Ministru Elvan hà esaminatu i tunnelli di a linea YHT in Bilecik (Galleria Foto)

U Ministru Elvan hà inspeccionatu i tunnelli di a linea YHT in Bilecik: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan hà inspeccionatu i tunnelli di a linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT) in costruzione in Bilecik. In quantu à i casi di corruzzione, u Ministru Elvan hà dettu: "Se ci hè un nostru amicu chì face un sbagliu personalmente, di sicuru, u tenenu rispunsevuli davanti à a magistratura. Ma duvemu sempre mantene e nostre istituzioni in piedi ", disse.
U Ministru Lütfi Elvan hà inspeccionatu a custruzzione di u tunnel di linea YHT di 2 metri vicinu à Bilecik. U Ministru Elvan, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à i travaglii da i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori in u situ di custruzzione di a linea YHT in u distrittu di Osmaneli, dopu hà fattu una dichjarazione à a stampa. U Ministru Elvan hà dettu: "Avemu ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu di e cumpagnie di l'imprenditori. Quandu ponu finisce u travagliu, chì sò i prublemi, cumu pudemu risolve questi prublemi? Avemu parlatu di questi trà noi. Avemu scambiatu infurmazioni cù u nostru Direttore Generale TCDD, Sottosegretariu, Governatore è tutti l'amichi pertinenti. Di sicuru, pruvemu di mette u trenu d'alta velocità Eskişehir-Istanbul à u serviziu di u nostru populu u più prestu pussibule. Semu quì per questu scopu. Avemu pruvatu à accelerà u prucessu. In questu cuntestu, tramindui u nostru ministeru, e ferrovie è e cumpagnie di l'imprenditori travaglianu ghjornu è notte. Ùn hè micca pussibule di dà una data precisa per a fine di u studiu. I test drive cuntinueghjanu in parechji spazii. Oltre à questu, i travaglii di elettrificazione è di signalizazione cuntinueghjanu. Ci sò lochi chì sò problematiche per via di sfondate. E carenza in quella direzzione deve esse eliminata. Ùn avemu micca prublemi. Ma i nostri amichi cuntinueghjanu u so travagliu prestu ".
Quandu un ghjurnalistu hà dumandatu s'ellu l'investigazioni disturbanu u travagliu di YHT, u ministru Lütfi Elvan hà dettu: "Se ci hè una persona chì hè corrotta è causa danni à u statu, ancu s'ellu hè ancu un centesimu di u statu, di sicuru ch'elli seranu. dà u contu necessariu à u tribunale. Ma hè assai sbagliatu di pruvà à sguassate a nostra istituzione in ogni modu, soprattuttu quandu guardemu u sviluppu di una settimana. E nostre ferrovie statali anu purtatu u nostru trenu d'alta velocità, chì hè un sognu per tutti noi, à i nostri citadini è u nostru paese. Per quessa, s'ellu ci hè un nostru amicu chì hà fattu personalmente un sbagliu, di sicuru, esse rispunsevuli davanti à a magistratura. "Ma duvemu sempre mantene e nostre istituzioni in piedi", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*