Bursa T1 Tram Line è fatti

Bursa T1 Tram Line and Facts: In i ghjurnali lucali datati u 17 di ghjennaghju di u 2014, hè statu dichjaratu chì u numeru di passageri trasportati da u tram in u periodu di circa 12 ghjorni da u 2013 d'ottobre di u 100, quandu hè statu messu in serviziu, era 750 mila persone. Dapoi parechji anni, esprimemu parechji prublemi di a nostra cità nantu à parechji motivi, cumpresi sti culonni, è simu à pruvà à trasmette e nostre sperienze à l'esteru è in a nostra cità à l'autorità pertinenti è, sicuru, à u publicu. Quandu avemu lettu a nutizia in i nostri ghjurnali lucali chì a linea di tram TL porta 100 mila passageri in circa 750 ghjorni, avemu amparatu chì una media di 7500 persone sò trasportati per ghjornu.
Avemu particularmente sottolineatu i punti seguenti in l'articuli chì avemu scrittu per parechji anni nantu à u pianu di trasportu urbanu. Prima di tuttu, u pianu maestru di u trasportu urbanu deve esse cumpletu u più prestu pussibule è i prughjetti di trasportu deve esse realizatu secondu stu pianu. Tuttavia, cum'è hè cunnisciutu, u pianu di trasportu urbanu hè statu passatu è appruvatu da u Cunsigliu Municipale Metropolitanu circa un mese fà. Intantu, parechji prughjetti di trasportu sò stati implementati. Ebbè, mentri sti prughjetti sò stati implementati, basatu nantu à quali dati sò stati decisi sti prughjetti, piuttostu chè secondu u pianu maestru di trasportu inesistente o, in altri termini, u pianu di trasportu principale? Unu di sti prughjetti hè u prughjettu di a linea di tram TL.
In fattu, durante u periodu 1989-1994 quandu eramu in turnu in i guverni lucali, u studiu di fattibilità di u trasportu urbanu chì aviamu cumandatu da a cumpagnia tedesca Ober Mayer, famosa in u mondu sanu, hà revelatu chì u sistema di ferrovia ligera era fattibile, mentre chì u tram ùn era micca fattibile. in dui aspetti, unu tecnicamente è l'altru economicamente. Per quessa, u prughjettu di u tram hè statu abbandunatu è u prughjettu di u sistema di ferrovia ligera hè statu preparatu è a tappa di l'offerta hè stata ghjunta. Avà, à a luce di tutti questi fatti, si vultemu à u fattu chì una media di 2 persone sò trasportate ogni ghjornu nantu à a linea di tram TL, vedemu cun dispiacere chì simu di fronte à u fattu chì sta linea ùn serà micca fattibile. . Perchè, cum'è si pò vede chjaramente in a fattibilità di u tram chì avemu custruitu, circa 7500 mila persone viaghjanu à u centru di a cità à ghjornu in un modu à quellu tempu, è oghje circa 200 mila persone viaghjanu in un modu.
A capacità di i passageri ogni ghjornu purtata da u tram T1 ùn hè mancu 10% di questu. Inoltre, si capisce sempre di più ogni ghjornu chì e linee di tram TL aumentanu ancu a congestione di u trafficu nantu à e nostre strade, chì ùn pò micca trattà a carica di u trafficu urbanu attuale. Micca solu noi, ma ancu e camere accademiche è altre urganisazioni non governamentali, in particulare a Càmera di l'ingegneri civili, chì anu fattu critichi serii nantu à sta questione, sò stati pruvati a ghjustizia. Hè stata una volta chjaramente vistu da a capacità di u passageru di ogni ghjornu chì a linea di tram TL ùn pò esse una suluzione à u prublema di trasportu urbanu.

Fonte: Ekohaber

1 Comment

  1. Siccomu a Linea T1 hè a linea cintrali per e altre linee di tram da esse custruitu, a capacità di passageru chì porta cù altre linee aumenterà ancu di più.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*