Cummercianti di strada à l'orlu di fallimentu per via di a linea di tramvia Bursa T1

I cummercianti di strada sò à l'ora di fallimentu per via di a linea di tramvia Bursa T1: Argumentendu chì Bursa hè una di e cità induve l'acqua è u trasportu publicu sò i più caru in Turchia, u candidatu di u sindaco metropolitanu di CHP Bursa Necati Şahin hà dettu chì a municipalità metropolitana guarda. i servizii chì furnisce u prufittu invece di pensà à i citadini.
U candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di CHP Bursa, Necati Şahin, hà fattu dichjarazioni impurtanti à Bursada Gündem nantu à l'elezzioni lucali. Rispondendu à a quistione nantu à a so nomina da CHP, Necati Şahin hà nutatu chì comunica in modu efficace cù tutti i segmenti di a sucetà per via di u so travagliu in u Cunsigliu di Amministrazione di Bursaspor è a Camera di l'Ingegneri Civili è chì sempre difende a verità in questi duveri. Dichjarà chì u trasportu publicu è l'acqua sò caru, Şahin hà dettu chì ancu l'acqua, chì hè a necessità basica di l'umanità, hè pagata soldi supplementu sottu u nome di tassa di rifiuti. Prumettendu chì susteneranu u bilanciu di i citadini fendu sconti in u trasportu publicu è l'acqua quandu avemu da piglià l'uffiziu, Şahin hà dettu: "Bursa hè stata gestita male per 5 anni. Grazie à Diu, u sindaco metropolitanu Recep Altepe ùn hà micca rializatu tutte e so promesse elettorali di u 2009. Chì succede à Bursa s'ellu facia ? "Forse per a prima volta in Turchia, ringraziu un sindaco per i so servizii", disse.
Dichjarà chì hè ugualmente vicinu à tutti è à ogni segmentu di a sucità, Şahin hà dettu: "Ùn aghju micca vistu l'istituzioni in cui aghju travagliatu cum'è u patiu di ogni pensamentu puliticu. Aghju dettu ciò chì era ghjustu per Bursa è a sucetà. In tuttu u mo travagliu, aghju travagliatu cù persone di diverse opinioni pulitiche. Hè per quessa chì u nome Necati Şahin hè citatu in quasi tutti i segmenti di a sucità. Aghju dumandatu à CHP perchè aghju ricevutu un invitu corporativu durante u prucessu di candidatura. Hè un onore per mè chì u mo nome sia citatu cum'è candidatu à u sindaco metropolitanu in trè partiti. Dunque, ci hè una ricerca in Bursa. Bursa brama un sindaco metropolitanu chì li cunvene. Avemu diventatu candidati da CHP per impediscenu chì l'errori fatti in Bursa si ripetenu è aduprà a nostra cunniscenza à u massimu. "Vinceremu l'elezzioni cù a struttura forte di CHP, chì hè un partitu ben stabilitu", disse.
"Ci SERÀ SERIE SCONTI SU L'ACQUA È I TRASPORTI"
Enfatizendu chì Bursa hè una cità caru in termini di servizii municipali di basa, Şahin hà dettu chì l'acqua potabile hè caru in Bursa, chì hè una di e cità più ricche in quantu à risorse d'acqua. Şahin hà dettu: "Bursa hè una di e cità cù u trasportu publicu più caru è l'acqua più caru. E municipalità ùn devenu micca prufittu da i servizii publichi è ùn devenu micca cum'è una cumpagnia è piglià troppu soldi da i citadini. L'acqua hè unu di i bisogni basi di l'umanità. Ùn faremu micca soldi da l'acqua in u nostru periodu. Carichi supplementari sò aghjuntu à a fattura di l'acqua di tantu in tantu. Faremu sconti nantu à l'acqua è u trasportu publicu. Avemu da rivalutà dinò a participazione di l'asfaltu. "Per d 'altra banda, ùn seremu micca rivali di i nostri cummercianti, chì sò digià in una situazione difficiule, aprendu assai ristoranti è caffè", disse.
"I COMMERCIANTI DI STRADA SONT À L'ORGE DI BANKRUPTCY PER CUI T1"
Necati Şahin, chì hà criticatu duramente a linea di Tram T1 in u so discorsu, hà dettu chì, malgradu l'opinioni negative di l'esperti di trasportu internaziunali, a linea di Tram T1 hè stata messa in opera per un sognu persunale, u trafficu in e strade principali era paralizatu è i cummercianti. , chì sò a vita di l'ecunumia di Bursa, sò stati custretti à chjude e so persiane. "I nostri cummercianti di e strade principali sò seriamente vittime per via di a linea di Tram T1. Sò stati custretti à migrà da i lochi induve anu cummerciatu per anni. Oghje, hè solu a nostra furtuna chì quelli chì guidanu a custruzzione di a mostruosità di Doğanbey in a Regione di l'Ins Historical sò di novu candidati à u sindaco. Hè a più grande benedizzione di Diu per noi chì una amministrazione chì hà fattu tanti sbagli ripetutamente hè nominata di novu. Hè una bona cosa chì Altepe ùn hà micca furnitu tutte e cose chì hà prumessu in u 2009. Ancu s'è una parte hè stata custruita, a situazione in Bursa hè deplorable. "Ringraziemu Altepe per tutti l'investimenti chì hà prumessu ma ùn hà micca fattu", disse.
"Cinceremu a cambià da i posti ufficiali"
Dichjarà chì una trasfurmazione storica hà da principià in Bursa dopu l'elezzioni lucali è chì a cità hà da risaltà à i passi più bassi in a lista di e cità vivibili, Şahin hà dettu: "Se simu eletti, ùn guardemu micca Bursa nantu à una basa di pacchi. Gesterà Bursa in modu participativu, onestu, trasparente è sustenibile. Cuminceremu u cambiamentu da i sedi di l'uffiziu. Ùn guardemu mai u nostru populu da i sedi di l'uffiziu. "Seremu cun elli in u stessu pianu, intornu à a stessa tavola", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*