Chì ghjè u più scurdatu nantu à i treni d'alta veloce ?

Ciò chì era più scurdatu nantu à i treni d'alta velocità: i citadini chì viaghjanu in u Trenu d'Alta Velocità (YHT) anu scurdatu per suprattuttu parechji articuli cum'è telefoni cellulari, tablette, laptop, portafogli, borse è vestiti in treni in 2013. Articuli cum'è "pistole", "pistole à aria", culteddi "farfalla", "battere di ferru", "coltelli di sacchetta" è "coltelli di ottone" sò stati pruvati à esse purtati nantu à i treni.
Sicondu l'infurmazioni ricevute da i funzionari di a Direzzione Generale TCDD, 2 milioni 230 mila 529 passageri trà Ankara-Eskişehir-Ankara, 1 milione 713 mila 748 trà Ankara-Konya-Ankara è 194 mila 496 passageri trà Eskişehir-Konya-Eskişehir l'annu passatu. A linea YHT hè statu informatu chì un totale di 4 milioni 138 mila 773 passageri sò stati trasportati. Hè statu dichjaratu chì alcuni di questi passageri anu scurdatu di e so cose nantu à i YHT chì anu viaghjatu, è in l'annu passatu, ci eranu articuli persunali cum'è portafogli, sacchetti, vestiti, occhiali, orologi, portachiavi, è ancu articuli tecnologichi cum'è tablette. , computers portatili, memoria flash, in particulare telefoni cellulari. .
Hè statu dichjaratu chì trà l'articuli interessanti scurdati eranu crutches, bicicletta, è ghjuvelli cum'è anelli è orecchini.
Hè statu nutatu chì durante i cuntrolli realizati da e stewardess immediatamenti dopu à u viaghju in trenu, l'articuli truvati sò stati identificati è arregistrati in u libru di registrazione, è sforzi sò stati fatti per ghjunghje à i so patroni, s'ellu ci hè, secondu l'infurmazioni nantu à elli.
Hè statu infurmatu chì trà l'articuli chì i so patroni ùn anu pussutu esse ghjunti, quelli chì anu un altu valore finanziariu sò stati guardati in casseforti chjusi per 15 ghjorni, è quelli chì anu un valore finanziariu bassu sò stati manteni in l'uffiziu di u Diputatu Direttore di Stazione di Duty finu à u periodu di liquidazione. specificatu in i regulamenti, è un annunziu hè statu fattu à tutti i posti di travagliu TCDD nantu à l'articuli.
– Ci vulia à purtà u funerale di u so gattu da YHT
Per d 'altra banda, l'annu passatu, durante i scans di raghji X realizati cum'è parte di u cuntrollu di sicurezza prima di imbarcate in u trenu, hè statu dichjaratu chì l'articuli cum'è pistole, pistole à aria, culteddi chjamati "farfalla", bastoni di ferru, culteddi, I culteddi di sacchetta è i chjappi d'ottone sò stati pruvati à esse purtati in u trenu è questi passageri sò stati alluntanati.
Inoltre, hè statu amparatu chì durante u cuntrollu di sicurezza di raghji X, un cane lupu di più di un annu è un ghjattu mortu purtatu da Ankara à Eskişehir per sepultura sò stati rilevati mentre provavanu à entre in YHT è sò stati alluntanati.
Per ùn scurdà di più articuli in YHT, chì sò previsti per avè una occupazione media di 80 per centu quist'annu è per purtà 20 milioni di passageri cù l'apertura di a linea d'Istanbul, i passageri sò stati avvirtati chì anu da piglià in contu l'avvertimenti di bagaglii fatti. in ogni stazione è fate attenzione quandu scende da i treni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*