Scossa in l'offerta di Derince Port

Scossa in l'offerta per u Portu di Derince: I negoziati finali di negoziazione sò stati per l'offerta di privatizazione di Kocaeli Derince Port, chì appartene à a Republica di Turchia State Railways (TCDD), per 36 anni, cù u metudu di "cuncede i diritti operativi".
L'imprese 6 anu participatu à l'offerta sottu a presidenza di Ahmet Aksu in l'Amministrazione di Privatizazione. Dopu à 3 round, l'asta principia. A Cummissione di Tender hà stabilitu u prezzu di partenza di l'asta à $ 516 milioni. Dopu à sta tappa, tutte e cumpagnie participanti anu ritiratu da l'offerta. U presidente di a Cummissione di Tender Ahmet Aksu hà dettu chì l'offerta hè stata annullata.
Eccu tutti i sviluppi in l'offerta ...
Tutti i participanti à l'asta si sò ritirati da l'asta. U presidente di a Cummissione di Tender Ahmet Aksu hà dettu chì l'offerta hè stata annullata.
U prezzu di partenza di l'asta era $ 516 milioni. A Cummissione di Tender hà determinatu stu prezzu.
Hè andatu à l'asta. Safi Kati Fuel Industry and Trade Inc., Kumport Port Services and Logistics Industry and Trade Inc., Cengiz Construction Industry participerà à l'asta.
Yılport Holding hè statu eliminatu in a terza volta.
L'offerta più alta in a seconda volta di qualificazione hè stata di $ 302 milioni. Ceynak Logistics and Trade Inc. hè stata eliminata.
L'offerta più alta in a prima volta di qualificazione era di $ 252 milioni. A Cumpagnia di Navigazione a Vapuri Peninsulari è Orientali hè stata eliminata.
L'offerta più alta in a volta senza qualificazione era di $ 180 milioni.
IMPRESE PARTICIPANTI
Yılport Holding AŞ, The Peninsular and Oriental Steam Navigation Company, Safi Kati Fuel Industry and Trade AŞ, Kumport Port Services and Logistics Industry and Trade AŞ, Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret AŞ è Ceynak Lojistik ve Ticaret AŞ anu participatu à l'offerta.
L'OFFERTA 2007 ANNULLATA
Per a prima volta in u 2007, un licitazione hè stata fatta per u portu, chì era inclusu in u scopu di a privatizazione da l'Amministrazione di Privatizazione cù u metudu di "cuncede i diritti operativi". In u risultatu di l'asta, l'offerta più alta hè vinuta da Türkerler Joint Venture Group cù 195 milioni 250 mila dollari. In ogni casu, u Cunsigliu di Statu annullatu sta privatizazione, tenendu in contu e cuntradizioni in u pianu di zoning riguardanti Derince Port.
114 ANNI DERINCE PORT STRATEGIC
A storia di Derince Harbour data di u 1900. U portu, chì a custruzzione principia cù una cuncessione data à a Cumpagnia Ferroviaria Anatoliana di Baghdad, hè stata messu in opera in u 1904. U portu, chì hè statu danatu in u terrimotu di u 1999, hà una superficie di 422 mila metri quatratu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*