L'allegazioni chì i Ferrovii di u Statu seranu privatizzati sò falsi.

L'affirmazioni chì i Ferrovii statali seranu privatizzati sò bugie: TCDD 6th Manager Regionale Mustafa Çopur hà negatu l'affirmazioni chì i Ferrovii statali seranu privatizzati. Dichjarà chì TCDD serà liberalizatu, micca privatizatu, Çopur hà dettu chì l'infrastruttura, stazioni, terreni è linee apparteneranu definitivamente à TCDD, ma assai cumpagnie di trasportu di passageri è di merci entreranu in u mercatu competitivu.
TCDD 6th Manager Regionale Mustafa Çopur hà datu una cunferenza intitulata "Passatu, Presente è Futuru di Ferrovie in u Nostru Paese" à Ramazanoğlu Mansion. Çopur hà fattu una presentazione dettagliata nantu à u sviluppu di e rete di ferru da u periodu ottomanu à l'oghje. Dichjarà chì a cunniscenza di l'Anatolia cù a ferrovia data di u periodu di u Sultan Ottoman Sultan Abdulmecit in u 1856, Çopur hà nutatu chì u settore hà sperimentatu a so età d'oru cù a creazione di a Republica in u 1923. Çopur hà dichjaratu chì un prucessu hà iniziatu contr'à TCDD in u 1950, quandu e pulitiche di trasportu si sò vultate versu i mezi di trasportu alternativu, è hà dettu chì l'aumentu hà cuminciatu di novu in u 2002. Sicondu e dichjarazioni di Çopur, a ferrovia, chì era di 1923 chilometri in u 4559, hà righjuntu 1940 chilometri cù i travaglii realizati finu à u 8637. Mentri un periodu di stagnazione entrata dopu à u 1950, a lunghezza di a linea hè stata aumentata à 2002 mila 12 chilometri dopu à u 730, cù l'impurtanza aumentata data à e ferrovie. Çopur hà dichjaratu chì a 6a Regione TCDD basatu in Adana hè una linea di 1400 km chì parte da Konya è si estende da Nusaybin à Siria, Çopur hà dichjaratu chì oghje, i porti di Mersin è Iskenderun è e porte di cunfini circundanti cuntribuiscenu assai à u cummerciu ferroviariu. Sicondu l'infurmazioni furnite da Çopur, chì hà dettu chì ci hè statu un calatu in u cummerciu di fruntiera per via di l'agitazione interna in Siria, l'ingudu di trasportu di TCDD in 2013 era di 91 milioni 040 mila TL, mentre chì 31 milioni 589 TL ingressu di passageri è 20 mila 274 TL. ingressi non operativi sò stati ottenuti.
Dichjarà chì ci sò prughjetti di treni à alta velocità chì andaranu à una velocità di 27 chilometri à l'ora à a linea Adana - Mersin, chì furnisce u trasportu per 15 mila persone ogni ghjornu cù 180 coppie di treni, Çopur hà dettu: "Avemu fattu l'offerta per una nova linea. L'offerta finale è a determinazione di u locu serà fatta in 2014. Oltre à questi, stabiliremu ancu novi cunnessione chì ci permettenu di ghjunghje à Ankara in 3.5-4 ore. "U nostru scopu hè di trasportà 75 mila passageri ogni ghjornu nantu à a linea Mersin-Adana", disse. Çopur hà ancu dichjaratu chì i costi energetichi di i treni d'alta velocità sò assai bassi. Çopur hà ancu datu infurmazioni nantu à e caratteristiche di sicurezza di Marmaray, chì hè stata cumpletata in Istanbul, è hà sustinutu chì se ci era un terremotu di magnitudine 9 in Istanbul, Marmaray seria u locu più sicuru. Çopur hà nutatu chì u so scopu più grande in 2023 hè di finisce l'opere di u Trenu Naziunale, chì sò interamente prudutte internamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*