U prughjettu di a funivia di a muntagna Duldul hà da rinvivisce u turismu di Düziçi

U Prughjettu Düldül Mountain Ropeway hà da rinvivisce u turismu di Düziçi: u sindaco di Düziçi Ökkeş Namlı hà dichjaratu chì u "Progettu di teleferica di Düldül Mountain", chì hà da scopu di stimulà u turismu in a regione, hè statu accettatu da l'Agenzia di Sviluppu di u Mediterraniu Orientale. U sindaco Ökkeş Namlı hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì a mancanza di una grande zona per stabilisce una zona industriale organizzata in u distrittu li hà purtatu à circà u turismu.

Namlı hà dichjaratu ch'elli preparanu prughjetti chì assicureranu u sviluppu ecunomicu di Kenttin cù investimenti turistici, è hà dichjaratu chì u parapente hà iniziatu in a regione Dumanlı in primu locu, è a risturazione di u castellu, chì hè statu custruitu da Faraç Bey, u margrave di u califfu abbaside Harun Reşit, in nome di Harun Reşit in l'VIII seculu. Namlı hà dichjaratu chì a cascata di Karasu, chì si trova nantu à u Soap Stream è ùn pò esse vista per via di a mancanza di trasportu, pò ancu esse accessu da a strada aperta da a cumpagnia chì hà stabilitu una centrale idroelettrica in a regione, è hà dettu: " Dopu à sti sviluppi impurtanti, avemu ancu principiatu un prughjettu di telecabina ".

Nutendu chì u prughjettu di a funivia hè statu preparatu da l'Università Osmaniye Korkut Ata è presentatu à DOĞAKA, Namlı hà dettu: "Stu prughjettu hè statu accettatu da DOĞAKA. In i ghjorni à vene, a fattibilità di l'offerta per u stabilimentu di una funivia nantu à a muntagna Düldül serà preparata. Puderemu spartemu cù u publicu è faremu una offerta per ellu. Cù u stabilimentu di una funivia, i turisti lucali è femini chì venenu in a regione puderanu cullà à a cima di a muntagna Düldül à una altitudine di 2, è fighjate a regione da quì, stà in l'hotel per esse custruitu a cima è prufittà di a facilità suciale. Cusì, i cummercianti di u distrittu vinceranu, l'ecunumia serà mobilizata, è Düziçi serà cunnisciutu di più.