I ghjurnalisti chì piacenu u rafting in neve

I ghjurnalisti chì godenu di rafting in neve: i ghjurnalisti polacchi anu piaciutu di rafting in neve in Palandöken Ski Center, una di e stazioni di sci più impurtanti di Turchia.

In più di u sci, sledding è snowboard, u rafting in neve hà cuminciatu à attirà l'attenzione in Palandöken Ski Center. 80 ghjurnalisti polacchi, chì anu passatu e so vacanze in Erzurum, anu sperimentatu l'adrenalina da u rafting di neve nantu à a pista di l'Hotel Polat Renaissance.

U rafting di i ghjurnalisti polacchi era accumpagnatu da l'ambasciadore polaccu in Ankara Mieczyslaw Cieniuch è l'ambasciadore polaccu Yusuf Ziya Özcan, mentre chì u guvernatore di Erzurum Ahmet Altıparmak hà vistu ancu.

U guvernatore Ahmet Altıparmak hà dettu chì Erzurum hà micca solu i centri principali di u mondu per u sci in Turchia, ma ancu. Dichjarà chì Erzurum hà un putenziale impurtante micca solu in u sci, ma ancu in diversi rami sportivi, Altıparmak hà dettu: "I turisti naziunali è stranieri chì venenu à Erzurum sò quasi affascinati da u magnificu scenariu chì vedenu quì. Preparemu a pista di rafting di neve preparata apposta, chì ùn si trova in ogni locu in u mondu, per i turisti domestici è stranieri. Solu u rafting di neve serà fattu nantu à sta pista ", disse.

"A SNOW RAFTING SERÀ UNA ATTIVITÀ SOCIALE DIFERENTE"

Dichjarà chì 21 piste serve attivamente in Erzurum à u stessu tempu è chì u spessore di neve hè à un altu livellu, Altıparmak hà cuntinuatu cusì:

"Ùn ci hè micca abbastanza neve in parechje stazioni di sci di u nostru paese è 21 piste ùn sò micca aperte à u stessu tempu in ogni locu in Turchia. Mentre chì, 21 piste sò aperte in Erzurum è custruemu l'unica pista di rafting di neve in u mondu in Erzurum. I nostri invitati da Turchia è stranieri ùn ponu micca ammuccià a so sorpresa quandu vedenu e stazioni di ski in a nostra cità. A nutizia di Erzurum publicata in riviste internaziunali hè un vantaghju impurtante in a prumuzione di sta regione. Palandöken è Konaklı sò trà i pochi centri micca solu in u nostru paese, ma ancu in u mondu. I lunghezze di a pista quì ùn sò micca cum'è l'altri. Hà un putenziale impurtante cù a so lunghezza di traccia è a diversità di traccia. Avete l'uppurtunità di planà quandu vulete, sia ghjornu o notte ".

Altınparmak hà dichjaratu chì anu preparatu diverse attività per i turisti domestici è stranieri chì venenu in Erzurum, cumpresu u rafting di neve. Enfatizendu chì a pista preparata per u rafting di neve, chì hà attiratu l'attenzione in u mondu in l'ultimi anni, serà aperta prestu, Altıparmak hà dettu:

"U travagliu cuntinueghja à u Konaklı Ski Center in u mumentu. Preparemu un locu chì hè l'unica pista di rafting in u mondu induve e corse di rafting nantu à a neve si feranu cù i nostri turisti lucali è stranieri. Solu rafting di neve serà fattu nantu à sta pista. In altri palori, a ghjente gode di u ski da una banda è di rafting nantu à a neve da l'altru. A pista serà cumplettamente affidabile, cù pendii à diritta è manca, è induve averà a pussibilità di fighjà da u latu. Snow rafting serà un sportu novu chì si mostrarà da avà. Ci saranu piste chì chjamemu piste di rafting nantu à e piste chì sò assai piacevuli è anu illuminazione di notte. Deve esse una pista chì pruduce l'adrenalina. Trà i sport invernali, u rafting in neve serà una attività suciale differente.

L'ambasciadore di Pulonia Yusuf Ziya Özcan hà dettu ancu chì e relazioni bilaterali trà Turchia è Pulonia sò à un livellu assai altu è hà nutatu chì i turisti polacchi anu dimustratu un grande interessu in Erzurum recentemente.