Haydarpasa divintò una discoteca

Haydarpaşa hè diventatu una discoteca: Hè statu dichjaratu chì l'affittu di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì hè stata registrata cum'è un monumentu storicu di primu gradu da u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale, è trasfurmendu in un centru di divertimentu per occasioni speciali cum'è matrimonii è Capodanno, dannu a struttura storica.
U Manager di a stazione ùn sapia micca
U direttore di a stazione di trenu Haydarpaşa, Orhan Tatar, hà dettu chì ùn era micca cuscente chì a stazione era affittata. Veysi Alçınsu, u direttore di u serviziu cummerciale di u passageru di a 1ª Regione di TCDD, hà dichjaratu chì anu affittatu a stazione nantu à l'istruzzioni di a Direzzione Generale di TCDD, chì anu affittatu a stazione per 6 mila trè centu TL, chì anu prestatu una grande attenzione à quale l'averebbe affittu, è chì questi divertimentu. L'urganisazione includenu barbieri, toilette è toilette chì operanu in a stazione, disse chì i dui kiosks anu aumentatu u so voluminu di cummerciale.
"Puderia dannà l'edificiu"
Metin Yıldırımlı, Manager di Preservazione di u Patrimoniu Culturale N ° 5 di Istanbul, hà dettu: "A cunversione di una tale zona in un centru di divertimentu pò dannà l'edificiu, ma a rispunsabilità di l'area appartene à TCDD. "Per noi per investigà s'ellu ci hè un dannu, una lagnanza deve esse scritta", disse.
Saltık Yüceer, capu di a Càmera di Architetti TMMOB, Istanbul Anatolian Side Branch 1, hà dettu: "Cum'è TMOOB, vuliamu urganizà un avvenimentu culturale, ma ùn ci anu micca lasciatu, dicendu chì" avariate danni à u tessulu storicu ". Significa chì hè statu datu à qualchissia. "A musica d'altu voluminu ghjucatu quì è u fumu emessu da a macchina di nebbia dannu i mura è l'icone è i ritratti nantu à i muri", disse.
Vulenu fà vi scurdate di esse una stazione.
Mithat Bektaş, capu di a filiale 1 d'Istanbul di l'Unioni di l'Impiegati di u Trasportu Unitu, chì face parte di Haydarpaşa Solidarity, hà dettu: "Anu fattu a stessa cosa à l'edificiu di l'Istituzione di Carne è Pesci vicinu à l'edificiu di a Stazione Haydarpaşa. Prima l'anu lasciatu inattivu per 5-6 anni, avà hè adupratu cum'è un giardinu di tè, un ristorante è una cafeteria gestita da a Fundazione TCDD è Ankara Demirspor. "Vulanu fà Haydarpaşa simili à questu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*