100 impiegati publichi arrestati cù l'antichi travagliadori ferroviari in i Stati Uniti

100 impieghi publichi, cumpresi ex travagliadori di ferrovia, sò stati arrestati in i Stati Uniti : 100 ex impiegati publichi sò stati arrestati in New York, USA, per accusazioni di falsificazione.
In a dichjarazione fatta da l'uffiziu di l'avucatu di u distrittu di Manhattan Cyrus R. Vance Jr., hè statu informatu chì 100 funzionari publichi chì travaglianu per a municipalità di New York City, cumpresi a polizia è l'ufficiali di u focu, anu ricivutu rapporti falsi per i motivi chì avianu prublemi psichiatrici. per riceve prestazioni di invalidità da u statu.
In a dichjarazione di u prosecutore, hè statu dichjaratu chì 100 impiegati publichi monitorati da l'investigatori sò stati arrestati per accusazioni di falsificazione, è hè statu nutatu chì trà quelli arrestati ci era un ufficiale di polizia in pensione chì travaglia per l'Associazione di Assistenza à i Detectives è 32 travagliadori di ferrovia chì travaglianu in u Longu. Strada Ferroviaria di l'Isula.
Hè statu dichjaratu chì i travagliadori di ferrovia chì dichjaranu chì sò stati feriti per un accidentu di travagliu andavanu in gimnasti, ghjucanu à u golf è à u tennis, è anu participatu à una corsa di bicicletta di 643,7 chilometri (400 milla) in l'ultimi dui anni.
Alcuni di i suspettati chì sò stati purtati in tribunale anu negatu l'accusazioni è anu dumandatu à esse liberati senza cauzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*