Istanbul serà a capitale logistica di u mondu

Istanbul serà a capitale logistica di u mondu: u presidente di UTIKAD Erkeskin hà dettu: "Istanbul serà a capitale logistica di u mondu in 2014." Dichjarà chì u Cungressu Mundiale 2014 di a Federazione di l'Associazioni (FIATA) si terrà in Istanbul in uttrovi. 13-18, disse: "Istanbul serà a capitale logistica di u mondu in 2014, per dì cusì".
Turgut Erkeskin, in a so valutazione à u currispundente AA, hà dichjaratu chì l'imprese in u settore di u trasportu è di a logistica anu finitu 2013 cù successu è chì anu stabilitu grandi obiettivi per elli per 2014.
Dichjarà chì u settore, chì era affettatu da a cuntrazione in u mercatu europeu è l'agitazioni in u Mediu Oriente, hà da cuntinuà i so sforzi per apre à novi mercati è esistenu in questi mercati, Erkeskin hà dettu chì a flotta crescente, u magazzinu, l'infrastruttura è L'investimenti di tecnulugia di l'informazioni di e cumpagnie di u settore in casa è in l'esteru anu da aumentà ancu e probabilità di cumpagnie turche in u mercatu di logistica glubale.
Dichjarà chì una parte significativa di e cumpagnie di u settore chì anu ottenutu i so obiettivi di fatturato in termini generali anu cumpletu l'ultimu annu cù una crescita in u range di 10 à 20 per centu, Erkeskin hà nutatu chì anu ottenutu una crescita di circa 6-7 per centu annantu à una basa di settore. , dinò cù un ritmu di crescita sopra à l'ecunumia.
Erkeskin hà dichjaratu ch'elli prevedenu chì l'investimenti ferroviari, marittimi è portu in u settore guadagnà impulsu è u prucessu di cunsulidazione cuntinueghja in u 2014, è hà dettu: "In più, mentre e nostre cumpagnie cuntinueghjanu à acquistà cumpagnie à l'esteru, assisteremu ancu à u paese è straneru. partenariati è fusioni in u paese. "Pensemu chì l'impulsu guadagnatu da i sviluppi in l'investimentu è a legislazione, inseme cù a continuazione di l'ambienti ottimistici in l'ecunumia glubale, avarà un impattu pusitivu in u settore è chì u settore hà da esse realizatu sopra à a crescita ecunomica in 2014". disse.
"U travagliu impurtante è preziosu hè fattu"
Spieghendu chì un progressu significativu hè statu fattu in u settore logisticu in l'investimenti infrastrutturali di u statu, i studii legislativi è l'attività di u settore privatu, Erkeskin hà cuntinuatu cusì:
"Quandu guardemu l'investimenti statali, i passi di mette in funziunamentu di Marmaray è ponenu e fundazioni di u terzu ponte sò impurtanti per a fluidità logistica è i studii futuri nantu à u settore. Tuttavia, sò fatti investimenti stradali assai impurtanti. Ci sò investimenti portu. Ci hè una crescita significativa di capacità in i nostri porti. I novi aeroporti sò entrati in opera in quantu à u trasportu aereu, è l'investimenti di espansione sò stati fatti in e facilità di carica di l'aeroporti. E novi linee sò state ancu messe in opera in u trasportu ferroviariu; Ci sò travaglii per rinnuvà e linee esistenti. Un travagliu assai impurtante è preziosu hè fattu ".
Erkeskin hà dettu chì i travaglii di rinnuvamentu di a ferrovia realizati in l'ouest di Istanbul anu ancu causatu disrupzioni gravi. HalkalıEllu hà dichjaratu chì anu persu a so capacità di trasportu ferroviariu assai impurtante è missu alcuni clienti per via di a chjusura di e linee chì venenu à .
Dichjarà chì queste sò perdite impurtanti oghje, Erkeskin hà dettu: "U trasportu ferroviariu hà una dinamica assai caratteristica; Ùn pudete micca facilmente ritruvà u cliente chì avete mancatu; Ùn pudete micca esse capace di tirà torna à a ferrovia. Questu hè u latu negativu. "Ma à mezu à longu andà, u rinnuvamentu di sti linee ci darà guadagnà significativu in u futuru", disse.
Rimarchendu chì un prugressu significativu hè statu fattu in u campu di a "logistica umana" cù u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità è chì i centri logistichi sò stati custruiti in punti 19 da e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD). Erkeskin hà dettu: "L'investimenti fatti da u statu in u settore logisticu eranu assai altu in 2013".
"I passi fatti ci permettenu di guardà avanti positivamente".
Erkeskin hà dichjaratu chì ci sò miglioramenti significativi in ​​i studii legislativi è aghjunse:
"A lege nantu à a liberalizazione di e ferrovie in Turchia hè stata passata da u Parlamentu in 2013 è hè entrata in vigore. Aspittemu oghje i so studii regulatori, chì chjamemu legislazione secundaria, per vede cumu u settore privatu participà à u trasportu ferroviariu. Studi legislativi impurtanti sò stati realizati in u quadru di a Direzzione Generale di u Regolamentu di u Trasportu Periculu è di u Trasportu Cumminatu è sò entrati in vigore. Un studiu hè statu realizatu cù i nostri omologhi spagnoli per sviluppà u trasportu intermodale in Turchia.
Ci sò studii impurtanti nantu à a transizione à u sistema elettronicu in l'aviazione civile. Alcune iniziative sò state pigliate per impedisce a parte di i trasporti in u settore di l'autostrada, chì avemu persu pocu tempu è chì s'hè sviluppatu in favore di i stranieri ; Esperemu chì i risultati di questi per esse ricevuti in 2014. Inoltre, ci sò stati cambiamenti legislativi per attivà un'azzione più muderna è più rapida à a dogana. "Ancu s'ellu ci sò alcune carenze, i primi passi fatti avà permettenu di guardà avanti pusitivamente".
U presidente Erkeskin di UTIKAD hà spiegatu chì u settore logisticu hà ancu apprufittatu di queste opportunità è hà fattu investimenti seri in quantu à l'aumentu di a capacità è hà dettu: "Nove strutture di almacenamento sò entrate in opera. Sò stati fatti novi investimenti in camioni è investimenti in u sviluppu di a flotta di l'aeronautica. A flotta di cuntainer hà cuntinuatu à sviluppà in u listessu modu. Avemu ancu cumissionatu u prughjettu intermodale assai impurtante. "Sotto a dirigenza di l'Unione di Camere è Scambi di Mercanzia di Turchia, Büyük Anadolu Logistics Organizations Company, di quale UTIKAD hè un cumpagnu, hà iniziatu e so attività", disse.
"Istanbul serà a capitale logistica di u mondu in 2014"
Dichjarà chì unu di i prublemi più impurtanti in u settore avà hè a rivisione di u sistema di debitore autorizatu, Erkeskin hà dettu: "In a struttura attuale, ci sò solu una manciata di cumpagnie chì ponu rispettà u statutu di debitore autorizatu. Ci hè un risicu chì questu puderia purtà à monopolizazione. Questa hè una pratica cunnisciuta per l'imprese chì trasportanu merchenzie per strada. "Questu deve esse definitamente applicatu à u trasportu marittimu è aereo", disse.
Dichjarà chì anu ancu prublemi cù i certificati d'autorizazione in u trasportu stradale, Erkeskin hà dettu chì e cumpagnie chì realizanu u trasportu senza certificati d'autorizazione causanu una cumpetizione sleale in u settore è chì ci sò cumpagnie chì utilizanu i so certificati d'autorizazione fora di l'area chì copre.
Dichjarà chì a preparazione di a legislazione secundaria in quantu à a liberalizazione di e ferrovie hè un altru tema nantu à l'agenda di u settore, Erkeskin hà dettu: "Una di i nostri travaglii più impurtanti cum'è associu questu annu serà di tene u cungressu 2014 di FIATA, u più grande internaziunale internaziunale. urganizazione di u settore, in Istanbul u 13-18 ottobre. "Istanbul serà a capitale logistica di u mondu in 2014, per cusì dì", disse.
Dichjarà chì quasi mille participanti da più di 100 paesi venenu in Turchia per a cunferenza, Erkeskin hà dichjaratu chì discuteranu a dinamica è u sviluppu di a logistica in u mondu è in Turchia.
Erkeskin hà dichjaratu chì u statu hà fattu a Turchia una stella in u mondu in questu sensu cù e so iniziative è i travaglii legislativi chì aprenu a strada per u settore di logistica, è hà dichjaratu chì anu apprufittatu di questu è avianu l'uppurtunità di purtà un tali cungressu in Turchia. .
"L'opportunità furnita da una spedizione efficace di merchenzie aumenterà ancu u cummerciu esteru di Turchia".
Dichjarà chì i so pinsamenti sò assai pusitivi per l'economia turca, Erkeskin hà dettu: "Avemu un settore industriale assai grande. Türkiye hè un paese chì pruduce quasi ogni pruduttu cù alta qualità. In particulare dopu à a crisa in u 2008, l'approvvigionamentu di merchenzie da i lochi vicini hè diventatu un prublema attuale in u mondu. Siccomu simu vicinu à l'Europa, una di e regioni di cunsumu più impurtanti in u mondu, aumenteremu ancu u cummerciu esteru di Turchia cù l'uppurtunità furnita da spedizioni di merchenzie efficace, è cù u nostru travagliu in Africa è u sviluppu ecunomicu in u Caucasu, Turchia sarà. "Credemu chì diventerà una basa di pruduzzione", disse.
Erkeskin hà dichjaratu chì, ancu s'è l'aumentu previstu di l'esportazioni ùn hè statu ottenutu l'annu passatu, Turchia farà un salto in avanti di novu in l'anni à vene in u quadru di l'obiettivi di u 2023 è aumenterà a so parte in u cummerciu mundiale, è chì, cum'è logistici, anu da esse. furnisce ogni tipu di supportu per questu.
Erkeskin hà aghjustatu chì travaglianu cù l'Istitutu di Statistica Turca (TUIK) per seguità megliu u settore logisticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*