U Giappone aumenta u creditu di Marmaray

Prestitu di Marmaray Aumentu di u Giappone: Per risponde à i bisogni di finanziamentu supplementari di u Prughjettu Marmaray-Sezione Traversata di u Tubu di Bosforu di a Ferrovia, a quantità di finanziamentu furnita da l'Agenzia di Cooperazione Internaziunale di u Giappone cù l'accordu di prestitu datatu 2005 hè stata aumentata.
Sicondu l'annunziu nantu à u situ web di u Sottosegretariatu di u Tesoru, in u risultatu di e negoziazioni purtate trà u Sottosegretariatu di u Tesoru è l'Agenzia di Cooperazione Internaziunale di u Giappone per risponde à i bisogni di finanziamentu supplementari di u Prughjettu Marmaray - Sezione di Traversamentu di Tubu di Ferrovia Bosphorus. , chì hè realizatu da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni. Hè statu accunsentutu per aumentà a quantità di finanziamentu furnita da l'accordu di prestitu datatu u 18 di ferraghju 2005 da 140 miliardi 810 milioni di Yen giapponesi à 183 billion 789 million Yen Japanese.
U Scambiu di Notes è l'Emenda di l'Accordu di Prestitu in quantu à a rivisione in quistione sò stati firmati oghje trà i partiti turcu è giapponese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*