L'avucatu di l'accusati di l'operazione portu hà fattu una dichjarazione

L'avucatu di l'accusati di l'operazione portu hà fattu una dichjarazione: In l'operazione realizata à l'iniziu di a settimana passata, l'echi di l'arrestu di 14 persone, cumpresi i burocrati anziani chì travaglianu in l'imprese portuali TCDD, i travagliadori portu è i pruprietarii di l'imprese chì travaglianu in u portu. portu, cuntinuà.
L'avucatu di l'accusati di l'operazione portu hà parlatu
E ripercussioni di l'arrestu di 14 persone, cumpresi i burocrati anziani chì travaglianu in l'operazioni portu di TCDD, i travagliadori portu è i pruprietarii di l'imprese chì travaglianu in u portu, cuntinueghjanu in l'operazione realizata à u principiu di a settimana passata. L'avucatu Aykut Dikencik, chì u so cliente hè statu arrestatu in u scopu di u casu, hà criticatu u prosecutore, affirmannu chì "u prucessu ùn pò micca esse sacrificatu nantu à a basa di principiu".
Dikencik hà dichjaratu chì e intercettazioni sò iniziate in u ferraghju di u 2011 senza un informatore, i rapporti sò stati fatti à i non-esperti in u lugliu di u 2013, è una operazione hè stata fatta in ghjennaghju 2014. Dopu, dui sperti chì ùn anu micca participatu à l'incidentu anu preparatu un rapportu è l'operazione hè stata realizata secondu questi rapporti.
Dikencik hà dettu chì u prosecutore hà fattu e intercettazioni in cunfurmità cù l'articulu 220, chì copre i crimini urganizati, è chì questu articulu furnisce opportunità d'ascolta illimitate. In novu, u listessu prosecutore hà riferitu i detenuti à u tribunale micca per l'accusazioni di fundazione di una urganizazione o di esse un membru di una urganizazione, ma per l'accusazioni di corruzione, piglià corruzzione è rigging the tender. Questu incidente dimustrava chjaramente chì u prosecutore ignorava a pratica procedurale. L'intercettazione illimitata di quelli chì sò in prucessu per corruzione, presa è rigging di offerta ùn sò micca valide. Perchè sti crimini ùn entranu micca in u scopu di l'investigazione di gang ", disse.
"U ghjudice chì face l'arresti ùn hà micca fattu una sola dumanda nantu à u crimine di gang"
Dichjarà chì u Procuratore Pùblicu Ali Çelik hà liberatu 23 persone in u schedariu d'inchiesta à u quale hà aghjustatu e registrazioni di 4 persone, custituiti da 9 cartelle, è hà mandatu 14 persone à u tribunale cù una dumanda d'arrestu, l'Avucatu Aykut Dikencik hà dettu: "U procuratore. , chì conduce l'inchiesta cum'è s'ellu persegue u crimine urganizatu, è hà ottenutu i registri di intercettazioni da i tribunali per questi motivi. hà riferitu i suspettati à u tribunale micca per fundà una urganizazione, essendu un membru di una urganizazione è commette un crimine urganizatu, ma per dà è riceve corruzioni è rigging the tender. Siccomu ùn ci era micca urganizazione criminali, u schedariu d'inchiesta hè statu mandatu à u ghjudice di a Corte di Magistratu di turnu. U ghjudice di turnu, ascoltendu e difese di i suspettati è di l'avucati per circa 5 ore, hà decisu di arrestà 14 persone per l'accusazioni di rigging the tender, piglià è dà corruzioni. U ghjudice ùn hà micca dumandatu una sola dumanda à i suspettati in quantu à u crimine di gang. Questu hà dimustratu chì l'investigazione purtata da u prosecutore da u principiu era contru à a prucedura. U prosecutore hà pigliatu e decisioni da i tribunali nantu à u principiu chì ci era una urganizazione, hà fattu intercettazioni illegale, è infine hà capitu chì ùn era micca una urganizazione. Hè chjaru chì u procuratore hà violatu a prucedura ", disse.
OPERAZIONE CU U RAPPORTU DI ESPERTI FISCALI È SSI
L'avucatu Aykut Dikencik, chì hà dettu chì i suspettati detenuti in l'operazione Portu realizata da Ali Çelik, u procuratore d'investigazione di a corte in İzmir Courthouse, hà cuminciatu à esse intesu in u 2011, hà dettu: "Dopu à l'audizione fatta in u scopu di a banda. , u prosecutore, in u lugliu di u 2013, si ritirò cù l'Inspector Chief Administrative SGK è l'Inspectore Fiscale chì hè sempre in turnu. L'investigatori numinati cum'è sperti anu dichjaratu in i so rapporti chì i suspettati eranu crimini di gang, ancu s'ellu ùn anu micca un campu. Allora, u Prosecutor Ali Celik, tenendu in contu i rapporti di i dui inspectori, pressu u buttone in l'operazione. In ogni casu, i suspettati chì sò stati presi in custodia ùn anu micca apparsu davanti à u ghjudice per u delittu di corruzione è rigging di offerta, micca u crimine di gang. Le procureur, qui a mené l'enquête, n'a même pas pris de déclarations aux suspects.
"E CONVERSAZIONI IN DATE DIVERSE SONU CUMMINATE E CRIMINATE CRIME"
Dikencik hà ancu dichjaratu chì durante e intercettazioni telefoniche illegale, conversazioni da diverse date sò state cumminate per creà un crimine, è hà dettu: "I detenuti sò stati mostrati e registrazioni di telefuni chì anu fattu cun l'altri è anu dumandatu dumande cum'è" perchè avete dettu chì, chì vulia quì, chì significa questu ?'. Avemu nutatu chì a pulizza, chì ùn pudia ottene risposte soddisfacenti à queste dumande, aghjunghjenu cumenti cum'è "ellu hà dettu questu, ellu vulia dì chì, questu significa" in parentesi à alcune parti di e conversazioni arregistrate nantu à e cassette. Tuttavia, i discorsi sò stati fatti in date diverse. Allora sò stati cumminati è hè statu creatu un elementu criminale ", disse.
"PUSMU FÀ UNA RAPPORTU DI CRIME DI U PROSECUTORE È A PULIZIA"
Dichjarà chì parechje persone sò state vittime in l'operazione realizata ignorendu e prucedure di u Codice Penale Turcu è sò state presentate cum'è criminali à u publicu, Dikencik hà dettu: "Un'operazione simultanea hè stata realizata in 5 pruvince basate in İzmir. Un gran numaru di persone sò stati purtati in İzmir per l'accusazione di urganizazione. Queste persone ùn sò micca arrestate per l'urganizazione di crimini, ma per corruzione è rigging di offerta. A polizia di İzmir ùn hà micca infurmatu à i procurori nantu à l'ufficiali di l'ordine in altre pruvince. Questu ùn hè micca in cunfurmità cù u regulamentu procedurale. Se i mo clienti, per quale sò un avvucatu, anu permessu, aghju da presentà una denuncia penale contr'à u Procuratore Ali Celik, chì ùn hà micca praticatu u dirittu procedurale, è l'agenti di l'ordine chì anu interrugatu i suspettati per crimini di gang.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*