Ùn ponu micca digerirà Marmaray è Train High Speed

Ùn ponu micca digerisce Marmaray è Trenu d'Alta Velocità: u Primu Ministru Tayyip Erdoğan hà scontru cù u Primu Ministru libicu Ali Zeydan è a so delegazione chì l'accompagna per circa 3 ore a notte scorsa à l'Uffiziu di u travagliu di u Primu Ministeru in Dolmabahçe. U Primu Ministru Erdoğan hà dichjaratu in a cunferenza di stampa cumuna chì ci sò quelli chì ùn ponu micca tollerà l'unità è a sulidarità di Turchia è hà dettu:
"31 di i nostri contraenti sò tornati in Libia è ripiglianu u travagliu. Vuleriamu avè 31, 131, 200 imprenditori chì operanu, micca 300. U sistema si stalla pianu pianu, ma ci sò quelli chì ùn ponu micca stomacu l'unità è a sulidarità di a Libia. I stessi cose s'applicanu à u nostru paese. Ci sò quelli chì ùn ponu micca tollerà l'unità è a sulidarità di u nostru paese. Ci sò quelli chì ùn ponu micca stomacu sti investimenti è i passi fatti. Ci sò persone in Turchia chì ùn ponu micca stomacu u fattu chì ci hè un aeroportu cù una capacità di 100 milioni d'anni. Ci sò persone chì ùn ponu micca stomacu l'esistenza di un terzu ponte. Ci sò quelli chì ùn ponu micca stomacu l'esistenza di Marmaray è quelli chì ùn ponu micca stomacu l'esistenza di un passaghju di tubu sottu u Bosforu. Ci sò persone chì ùn ponu micca tollerà u Trenu d'Alta Velocità. Credu chì tutti questi sò l'ostaculi più impurtanti per i paesi chì a pupulazione hè musulmana, è quelli chì ùn ponu micca digerisce questu sfurtunatamenti volenu frenà stu prucessu. Ma avemu da superà questi ùn importa ciò chì è avemu da fà. "Cù a nostra unità, sulidarità è sulidarità".
Prima i scrittori, poi Feyzioğlu
Ci sò stati ore vivaci davanti à a casa di u Primu Ministru Erdoğan in Kısıklı ieri matina. À 10.00:17, u Ministru di l'Affari Interni Efkan Ala è u Sottosegretariu di MİT Hakan Fidan sò ghjunti à a residenza di Erdoğan. Dopu a preghiera di u venneri, Erdoğan si n'andò à Dolmabahçe cù u presidente di a Cummissione di Ghjustizia GNAT, Ahmet İyimaya, in a so vittura ufficiale. Ala è Fidan è u Ministru di a Ghjustizia Bekir Bozdağ anu assistitu ancu à a riunione. À a cima, u camionu cercatu in Hatay durante l'"Operazione 40 Dicembre" è a rimpiazzamentu di i guvernatori è i capi di polizia di 44 pruvince sò stati discututi in dettaglio. Hè statu annunziatu chì Erdoğan si scontra cù un gruppu di 11.00 persone, custituitu di ghjurnalisti è scrittori, oghje à 15.00:XNUMX. Erdoğan riceverà u presidente TBB Metin Feyzioğlu à XNUMX.
sustegnu cumpatriote
I membri di a Plataforma di a Società Civile anu urganizatu una marcia in sustegnu à u Primu Ministru Erdoğan in RIZE. Dopu à a preghiera di u venneri, 2 mila persone si sò riuniti davanti à a Moschea d'Orta è marchjò à Cumhuriyet Square cù banners è slogans. Hè nutate chì certi membri di u partitu s'imbulivanu coperchi bianchi nantu à elli, simbulizendu u sudario.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*