A donna hà toccu u metro

A manu di una donna hà toccu u metro: l'eroe di u metro A linea di metro Otogar-Bağcılar-Başakşehir-Olimpiyatköy, lunga 21,7 chilometri, chì hà cuminciatu à trasportà passageri per pocu tempu, hè unu di i sistemi di trasportu più impurtanti implementati in l'Europa. latu, oltri a fari una diffarenza cù a so tecnulugia è squadra tecnica.
L'eroe di u Metro A Linea di Metro Otogar-Bağcılar-Başakşehir-Olimpiyatköy, lunga 21,7 chilometri, chì hà cuminciatu à trasportà passageri per pocu tempu, hè unu di i sistemi di trasportu più impurtanti implementati in u latu europeu, è ancu di fà un diffarenza cù a so tecnulugia è a squadra tecnica. A linea di metro Otogar-Bağcılar-Başakşehir-Olimpiyatköy di 21,7 chilometri di lunghezza, chì hà cuminciatu à trasportà passageri per un pocu tempu, hè unu di i sistemi di trasportu più impurtanti implementati in u latu europeu, è ancu di fà a diferenza cù a so tecnulugia è tecnica. squadra. Un'altra caratteristica di a linea, chì porta a comodità di trasportu chì i residenti di Başakşehir aspittàvanu per un bellu pezzu, hè chì hà cunduttori femminili. Linea di metro, chì pò purtà 111 mila passageri per ora; Metrokent, Başak Residences, Siteler, Turgut Özal, İkitelli Sanayi, Olympic, Ziya Gökalp District, İstoç, Mahmutbey, Yeni Mahalle, Kirazlı, Bağcılar, Üçyüzlü, Menderes, Esenler Bus Station, 5 di quali sò metro ligeru, 11 d'elli sò in metro. a seccione di Metro, ci sò 16 stazioni.
E STAZIONI DI METRO sò seguite cù CAMERA 556
Per chì i citadini viaghjanu cunfortu, u "Centru di cuntrollu di a linea di metro Kirazlı" situatu in u Magazzinu Başakşehir travaglia cù 14 persone in un sistema 7/24. A squadra, l'eroi nascosti di u Metro, monitoreghja e stazioni esistenti cù 556 camere, cunduce a spedizione, l'amministrazione è u mantenimentu di i treni cù u so equipamentu mudernu, è intervene subitu in casu di malfunzionamenti.
KIRAZLI METRO LINE CONTROLLER
Tamer Beder, u Manager di Operazioni di u centru, spiega l'operazione cusì: "I nostri stazioni attuali sò constantemente monitorati da 41 camere, 556 di e quali sò mobili. U cuntrollu di tutte e zone, l'entrata è a surtita di i passageri, l'atterrissimu è l'uscita di i veiculi sò monitorati. In casu di un avvenimentu, a nostra squadra in u centru pò cuntattà i scienzi esterni (pulizia, ambulanza, dipartimentu di u focu) secondu u cuntenutu di l'avvenimentu. U persunale chì travaglia in u centru di cummandu principia e so funzioni dopu avè finitu a so furmazione in serviziu di 56 mesi è avè passatu l'esami.
U METRO ATTRA L'ATTENZIONE CU A SUA TECHNOLOGIA
Tutte e precauzioni sò state pigliate per i prublemi pussibuli in u Metro, chì attira l'attenzione cù a so infrastruttura tecnologica. Ci sò alimentazioni di generatori da dui centri principali per i tagli di energia. Per impediscenu chì i passageri sò vittime in casu di taglioli di energia è di guasti, i treni rimanenti in u tunnel sò tirati finu à a stazione, è ci sò generatori per piglià in modu sicuru i passageri fora di a stazione. Un cuntrollu cuntinuu hè furnitu per mezu di i "Panels di Sessione di Traffic" in u Centru di Control. In u pannellu chjamatu sessione di trafficu, tutti i treni sò spediti è gestiti. L'operatori aghjustanu i servizii di treni secondu a densità di passageri, è parcheghjanu i treni à a fine di u ghjornu. In u centru induve l'operazione di pulizia di rutina è di mantenimentu di i treni sò disposti; e linee elettriche è i prucessi di signalazione sò monitorati attraversu u sistema.
I LOCHI ARRIVATI DA U METRO AUMENTARÀ CU INTEGRATU
Chjarificà e dichjarazioni di i citadini chì ci sò troppu trasferimenti, u Supervisore di l'Operazioni hà annunziatu chì a Linea di Metro serà integrata cù altre linee in u periodu à vene, "Kirazlı Metro serà u centru cum'è serà integrata cù altre linee in u prossimu tempu. periodi. Siccomu i prughjetti sò fatti in tappe, hè assai normale di trasferimentu. U Metro d'Istanbul, chì viaghja trà Taksim è 4 Levent, portava assai pochi passageri quandu hà apertu, ma i minibus sò stati eliminati, è u numeru di passageri aumentava cù l'opere integrate di sta linea. In u futuru, un passageru di Başakşehir puderà trasfiriri à Yenikapı o, se vulete, à a parte europea da Marmaray. I passageri chì imbarcanu da Mahmutbey puderanu andà à Şişli. A nostra linea Kirazlı ghjunghjerà finu à Bakırköy ".
FACILITÀ DI VIAGGIU CUN BIGLIETTU SINGU IN IETT È METRO
Beder, chì hà datu infurmazioni nantu à i servizii Ring, chì facilitavanu assai l'accessu à u metro è sò stati implementati cù l'iniziativi di a Municipalità di Başakşehir, hà dettu: "Negoziazioni sò state purtate cù IETT per assicurà l'integrazione di i passageri da Başakşehir à a Metro è 11 linee di ring sò state aperte. I nostri passageri da Başakşehir ponu ancu aduprà sia a linea d'anellu sia a metro cù un bigliettu unicu.
METRO ERA BENVENUTA IN MANU FEMMINILE
In più di a so superiorità tecnica, u Metro Başakşehir attira ancu l'attenzione cù i so cunduttori femminili. Dui cunduttori femminili travaglianu nantu à a Linea di Metro Başakşehir. Gülay Cin, chì hè stata un operatore in e linee di metro per 8 anni, hè stata influenzata da i filmi turchi è hà sceltu sta professione. Cin pò guidà 4 veiculi di tippu Metro differenti nantu à a linea: "Aghju travagliatu in u settore di a salute prima. I treni in i filmi turchi chì aghju vistu in a mo zitiddina m'hà impressiunatu assai. Aghju sceltu sta professione perchè mi piace ancu di guidà. Sò maritatu dapoi 12 anni, aghju dui figlioli. A mo moglia è a famiglia m'hà sustinutu. Aghju furmatu per 4,5 mesi, aghju passatu l'esami. Stu travagliu ùn hè micca cum'è guidà una vittura. Avemu bisognu di seguità u seguimentu tecnicu di u veiculu è di i passageri. I ricumandemu sta professione à tutte e donne chì anu interessatu à i treni. Esprimendu chì i passageri sò stati assai sorpresi quandu anu vistu una donna di cunduttore, Gülay Cin: "I passageri sò sorpresi prima, dopu mi felicitanu. Ci hè ancu quelli chì dicenu: "Avete finalmente pigliatu sta professione da noi".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*